Previous Page  4 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 60 Next Page
Page Background

P. 10 INTERVIEW RAMON FALASCO

Drie jaar geleden lanceerde Ramon Falasco het biologische merk Philip Martin’s op de Nederlandse markt. Deze introductie is bijzonder succesvol verlopen, wat

alles te maken heeft met de conceptmatigheid van het merk. De productformules, de behandelingen, de visuals, de verpakkingen en ga zo maar door: alles is

nauwkeurig op elkaar afgestemd met een uniek belevingsconcept als resultaat.

P. 14 SYSTEM RIOT

Elle Schoemaker creëerde een herfst/wintercollectie met attitude. ‘System Riot’ toont buitengewone kleurcom-

binaties en –technieken en heeft een rebels tintje.

P. 20 COVERSTORY DIAPASON De styling- en kleurlijn Diapason van Lisap Milano biedt kappers èn groothandelaren volop mogelijkheden om zich te onderscheiden en weerstand te bieden tegen het marketinggeweld van ketenbedrijven. Tijdens Cosmoprof Worldwide 2017 staat de lancering van nieuwe Diapason-producten gepland. 20 10

I

n h o u d

D

e

K

a p p e r

n r

6 2 0 1 6

4

P. 28 GLAM GRUNGE Twins Hair & Beauty bestaat 25 jaar en om dit te vieren creëerden Harma en Gea Renting met hun team de jubileum- collectie ‘Glam Grunge’. 14