De Kapper nr6 online

D e K a p p e r n r 6 2 0 1 8 5 P. 50 KEUNE AMBASSADOR PROGRAM In de kapper nummer 4 en 5 kwam het Keune Ambassador Program aan bod. Het doel van dit programma is om kappers te ontzorgen op het gebied van hun bedrijfsvoering, waardoor zij zich meer op hun ambacht kunnen richten. Rachel Geerman, co-founder van The Building in Amsterdam sloot zich twee jaar geleden aan bij het Keune Ambassador Program. In dit interview gaat ze in op haar ondernemersdrang en de rol van educatie en marketing binnen haar bedrijf. P. 36 INTERVIEW GUY TANG Sinds kort behoort het merk #mydentity tot het portfolio van Beautydistrict. Het gezicht en brein achter dit innovatieve haarkleuringsmerk is kleurexpert annex social media influencer Guy Tang. Deze Amerikaan is een zelfverklaard hairacti- vist en heeft van zijn passie zijn beroep gemaakt. Vaktijdschrift De Kapper sprak in The Harbour Club Vinkeveen met Guy over zijn innovatieve haarkleu- ringslijn #mydentity, kopieergedrag, perfectionisme en Mariah Carey. P. 64 SALON X – DE KNIPHAVEN Voor deze editie van Salon X ging de redactie van vaktijdschrift De Kapper naar salon De Kniphaven in Purmerend. Nancy Venema richtte de salon ongeveer vier jaar geleden op. Inmiddels heeft ze met haar salon drie keer de prijs voor leukste kapsalon van het jaar mogen ontvangen. In dit interview vertelt ze meer over haar passie voor het kappersvak. 64 50

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4