De Kapper nr 6 2019

D e K a p p e r n r 6 2 0 1 9 4 I n h o u d P. 10 INTERVIEW Lifestyle Salon The Hague is veel meer dan alleen een kapsalon. Je kunt er onder andere terecht voor massage-, hamam-, wax en nagelbehandelingen. Dat Lifestyle Salon The Hague een totaalconcept biedt, komt mede door Aveda. Het merk is namelijk niet alleen actief in de kappersbranche, maar ook in de beautybranche, waardoor het mogelijk is om een totaalbeleving te creëren. We gaan in gesprek met Kim Lieffering, manager bij Lifestyle Salon The Hague, over de bijzondere samenwerking met Aveda. P. 15 VROUWELIJKE STIJLEN BIJ GUY SARLEMIJN DESIGN Guy Sarlemijn Design staat onder andere bekend om het inspelen op de laatste trends. Een van de nieuwste kleurtrends waar Guy op inspeelt met zijn interieurartikelen is blush, oftewel lichtroze. P. 12 NATIONALE TRENDVISION 2019 AWARD Coty Professional Beauty’s TrendVision Award show vond dit jaar plaats in het NBC Congres Gebouw in Nieuwegein. Tijdens deze avond werden de TrendVision 2019 Awards uitgereikt en showden de educatieteams van Wella Professionals, Sebastian Professional, ghd en SEB MAN de trends voor 2020. 10 P. 23 L’ORÉAL PROFESSIONEL LANCEERT KLEURCOLLECTIE MAJIREL GLOW Maandag 28 oktober vond het Fall/Winter Kleurcollectie Event van L’Oréal Professionnel plaats in De Kom in Nieuwegein. Waar je bijna niet omheen kon, was het feit dat het event gethematiseerd was rondom Glow. Van neon Glow-letters, Glow-ballonnen, een Glow-fotohoek tot een heuse make-up stand waar je een Glow-look kon laten aanbrengen door een professionele make-up artist. 15 23

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4