De Kapper nr6-2020 Online

I n t e r v i e w P r o v a l l i a n c e N e d e r l a n d D e K a p p e r n r 6 2 0 2 0 35 PROVALLIANCE NEDERLAND INTRODUCEERT NIEUWE 100% VEGAN PRODUCTLIJNEN PROVALLIANCE NEDERLAND IS HET GROOTSTE KAPPERSFORMULEHUIS VAN NEDERLAND, MET TOONAANGEVENDE KAPPERSMERKEN ALS COSMO HAIRSTYLING, TEAM KAPPERS EN BRAINWASH KAPPERS. WIJ SPRAKEN MET MEREL VENNEMAN, ALGEMEEN DIRECTEUR VAN PROVALLIANCE NEDERLAND. “Gedurende de corona-periode zijn wij onverminderd hard bezig geweest om onze positie in de Nederlandse kappersmarkt te verstevigen, onze merken te versterken, en ons bedrijf klaar te zetten voor verdere groei. Onderdeel van deze groeiambitie is het introduceren van onze eigen professionele haarproductlijnen. Wij zijn, samen met onze ondernemers, ontzettend trots op de eerste twee mega succesvolle lanceringen!” TEAM VOOR THUIS “Het is onze wens om zoveel mogelijk mensen het heerlijke gevoel te geven dat zij aan een behandeling bij Team Kappers overhouden. Dit willen wij onze klanten ook thuis bieden, met professionele haarproducten die doen wat ze beloven”, aldus Merel. ‘Team voor Thuis’ is een geheel eigen vegan lijn geworden, met milde verzorgings- en stylingproducten die een glimlach op je gezicht toveren. De kleurrijke verpakkingen met vrolijke teksten zijn navulbaar in elke salon van Team Kappers. Zo draagt de lijn bij aan een vermindering van het gebruik van plastic. “De prijzen zijn vanaf 12 euro, en daarmee zijn professionele topproducten voor iedereen betaalbaar geworden.” HAIR ESSENTIALS BY COSMO HAIRSTYLING “Met ruim 35 jaar kapperservaring begrijpt Cosmo Hairstyling als geen ander waar klanten naar op zoek zijn. Eco-consciousness, natuurlijke ingrediënten, clean formuleringen en 'aandacht voor jezelf' waren belangrijk bij de ontwikkeling van onze 100% vegan eigen productlijnen. Wij vinden dat iedereen professionele haarproducten verdient die het haar gezond en stralend houden”, zegt Merel. De ‘Hair Essentials’ producten zijn vrij van siliconen, sulfaten en parabenen, en met de refill service heeft ook Cosmo Hairstyling de ambitie om haar footprint te verkleinen. “Er is ook een milde hand wash, die net zo heerlijk ruikt als de andere producten, en die perfect aansluit bij de wens van vandaag.” GROEIAMBITIE VAN ONS FORMULEHUIS Merel vertelt: “Het jaar 2021 staat volledig in het teken van de doorontwikkeling van ons professionele kappersformulehuis, Provalliance Nederland. We hebben de ambitie om onze merken sterk te laten groeien. Niet alleen organisch, maar ook door ondernemers aan ons te binden. Wij zien dat de markt klaar is voor verdere groei in franchise.” Voor deze groeiambitie zijn persoonlijke groei, creativiteit en ondernemendheid belangrijke speerpunten. “Onze mensen staan op nummer één, en persoonlijke ontwikkeling is het hart van onze organisatie. Daarmee bieden wij groeimogelijkheden voor elk individu. Of je droom nu is om een eigen salon te hebben, of de allerbeste colorist of hoofdtrainer te worden. The sky is the limit!” De komende tijd gaat Provalliance Nederland haar opleidingsprogramma verder uitbreiden om daarmee nóg meer te investeren in het opleiden van mensen. “Vanuit onze eigen gloednieuwe academie, de ProvAcademy in hartje Rotterdam, gaan we veel verder dan alleen vaktechniek. We geven onder andere ook trainingen in management en persoonlijke ontwikkeling. Ook investeren wij in digitale tools. Door te blijven innoveren is ons doel om bij elke formule de klantloyaliteit te vergroten en de salonproductiviteit te verbeteren. Klanten zoeken ultiem gemak, en dat bieden wij.” Merel sluit af: “Vandaag meer dan ooit, staan wij bij Provalliance Nederland samen sterk. Wij zijn altijd op zoek naar getalenteerde haarstylisten en ondernemers om onze organisatie te versterken. Zij zijn van harte welkom!” Meer informatie: Provalliance Nederland Tel. +31 (0)10 28 45 100 shop.teamkappers.nl shop.cosmohairstyling.com www.teamkappers.nl www.cosmohairstyling.com www.provalliance.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4