De Kapper Nr 6-2021 Online

D e K a p p e r n r 6 2 0 2 1 4 I n h o u d P. 10 GROOT INTERVIEW Vijf jaar geleden werd het Nederlandse kappersmerk Finnley’s opgericht door Guido Smallenbroek. Guido is geen onbekende in de branche en heeft ervaring opgedaan bij verschillende bedrijven en binnen verschillende functies in de kappersindustrie, dus dat hij verstand van zaken heeft is duidelijk. Maar dat zijn bedrijf zo snel zou groeien, had ook hij niet verwacht. Onlangs heeft Finnley’s zelfs een nieuw hoofdkantoor geopend in Veenendaal, waar eveneens ook een educatiecentrum is gevestigd. P. 15 LISAP MILANO LANCEERT CURLYOUS COLLECTION Onlangs introduceerde Lisap Milano de nieuwe lijn Keep Control Natural Waves. Met deze introductie presenteert het vaktechnisch team van Lisap Milano een nieuwe collectie, voortkomend uit de synergie tussen technologie, onderzoek en nieuwe hulpmiddelen. P. 20 COVERSTORY Ruim twee jaar geleden werd het Nederlandse haarkleuringsmerk Elleure opgericht. Waarom dit unieke merk is opgericht? Omdat Elleure een duurzaam en stijlvol merk wilde introduceren dat zich richt op de kapper van de toekomst. Wat dat precies inhoudt, vertelt Brand Manager Annelien Dijkman in een gesprek met de redactie van vaktijdschrift De Kapper. 10 P. 29 TOP HAIR – DIE MESSE DÜSSELDORF De internationale professionals, experts en vakbezoekers uit de cosmetische branche en kappersbranche kunnen zich in maart 2022 weer op hun toonaangevende beurzen verheugen. TOP HAIR - DIE MESSE Düsseldorf vindt plaats op zaterdag 5 en zondag 6 maart. 15 29

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4