De Kapper nr6-2022 Online

DE KAPPER NR 6 2022 20 VEGAN Wat het doel van Elleure was met de oprichting van het merk? Een duurzaam, creatief en stijlvol merk introduceren voor de kapper van de toekomst. Dat het merk vegan is, spreekt voor Annelien dan ook voor zich. “We zijn er voor de kapper van de toekomst, dus duurzaamheid is daar een belangrijk onderdeel van. Vegan is volgens ons geen trend meer, maar een vereiste. Onder meer omdat er steeds meer vraag naar is. Onze producten zijn daarom 100% vegan en dierproefvrij, bevatten de meest hoogwaardige ingrediënten en zijn vrij van sulfaten, parabenen en siliconen.” TOEGANKELIJK Als je de focus legt op de kapper van de toekomst, is de toegankelijkheid van het merk een essentieel onderdeel volgens Annelien. “Elleure heeft een high-end look & feel, maar is tegelijkertijd betaalbaar. Met Elleure hebben we bewezen dat een fashionable en stijlvol merk ook een aantrekkelijke prijskwaliteitverhouding kan hebben. Ook hebben we bewust gekozen voor een compacte kleurlijn. We zagen namelijk dat hier behoefte aan is in de branche, omdat de kapper daardoor niet te veel hoeft te investeren. Kortom, Elleure is écht voor iedereen. Het maakt niet uit of je beginnend kapster bent, veel ervaring hebt, ZZP’er bent of een grote salon runt, iedereen kan en mag met Elleure werken.” COVERSTORY Elleure: fashionable en betaalbaar, voor de kapper van de toekomst NA EEN JARENLANGE ZORGVULDIGE ONTWIKKELING WERD HET KAPPERSMERK ELLEURE GELANCEERD. WAT BEGON MET EEN HAARKLEURINGSLIJN, IS INMIDDELS UITGEROEID TOT EEN VOLLEDIG VEGAN ASSORTIMENT AAN HAARKLEURINGEN, STYLING- EN VERZORGINGSPRODUCTEN. HET CREATIEVE MERK BLIJFT ZICH CONTINU ONTWIKKELEN EN WINT STEEDS MEER AAN POPULARITEIT. WAT DE SUCCESFACTOREN ZIJN VAN ELLEURE, BESPREKEN WE MET BRAND MANAGER ANNELIEN DIJKMAN. Annelien Dijkman, Brand Manager Elleure

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4