De Kapper nr 6-2023 Online

DE KAPPER NR 6 2023 44 INTERVIEW Sinds 1992 biedt Veva kwaliteitsvolle hair extensions aan. De kwaliteit van deze hair extensions gaat hand in hand met een veilige en correcte applicatie, evenals het draagcomfort ervan. “In de loop der jaren hebben we een tijdloze en verfijnde visie op kwaliteit ontwikkeld. Deze visie heeft een sterke, herkenbare identiteit gecreëerd, met de nadruk op veilige toepassingen, vakmanschap en creaties. Kwaliteit, originaliteit en service vormen het fundament van ons bedrijf. Bovendien hechten we veel waarde aan voortdurende groei en ontwikkeling in applicatiemogelijkheden, zowel met betrekking tot onszelf als onze partners. We bieden onze klanten meer dan alleen een product; met onze service weten ze dat er een toegewijd team achter hen staat, klaar om hen te ondersteunen en hun salon naar een hoger niveau te tillen”, aldus Veva. Kwaliteit en duurzaamheid Kwaliteit en duurzaamheid spelen een cruciale rol binnen de visie van Veva Brands. Op de vraag hoe deze waarden tot uiting komen, geeft Veva het volgende antwoord: “Veva Brands werkt met kwaliteitsharen die op regelmatige basis gecontroleerd worden in een onderzoeklaboratorium. We streven voortdurend naar verbetering op het gebied van kwaliteit, maar ook op het gebied van duurzaamheid en circulaire haarmode. Het is onze verantwoordelijkheid om bij te dragen aan maatwerk, waarbij met een minimum aan haarstrengen maximale lengte en volume wordt bereikt.” De focus op duurzaamheid is onder meer terug te zien in het gamma aan vegan haarverzorgingsproducten dat in 2022 werd geïntroduceerd. “We hebben het tot onze verantwoordelijkheid gemaakt om de trend van 'fast hair extensions' om te buigen naar meer comfort met een betere pasvorm en onszelf te evolueren naar een duurzaam merk dat in staat is om vrijwel elke kapselwens te vervullen, zonder schade toe te brengen aan het haar van de klant. We brengen discrete luxe die door onze klanten gewaardeerd wordt.” Educatie Kortom, bij Veva Brands hechten ze grote waarde aan duurzame en hoogwaardige producten. Niettemin beseft het team dat in de hedendaagse branche succesvol zijn meer vereist dan dat. “Het aanbieden van hoogwaardige producten aan salons volstaat niet om een merk en de bijbehorende behandeling tot een succes te maken. VEVA BRANDS: AL MEER DAN DERTIG JAAR VOORTDURENDE INNOVATIE De kapperssector is voortdurend in beweging. Schoonheidsidealen veranderen en duurzaamheid en exclusiviteit worden de nieuwe normen. “We observeren de ontwikkelingen binnen onze markt nauwgezet en plaatsen de behoeften van de klant altijd voorop; dat is vandaag de dag wellicht essentiëler dan ooit”, aldus Veva Buysens, oprichtster en eigenaresse van Veva Brands. Met 32 jaar toegewijde ervaring in de wereld van hair extensions heeft dit bedrijf een buitengewone ontwikkeling doorgemaakt. Gedurende deze tijd heeft het bedrijf zijn visie op kwaliteit gevormd. We gaan met Veva in gesprek over de visie van het bedrijf, waarbij kwaliteit en duurzaamheid centraal staan.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4