Vaktijdschrift De Opticien nr.1 2018

D e O p t i c i e n n r 1 2 0 1 8 135 Naast het aanpassen van praktische zaken was Diederik één van de eerste opticiens in Nederland die make-up advies aan de brildragende dames gaf in de winkel. “We hebben hiervoor in de nieuwe zaak volop ruimte gecreëerd, omdat we weten hoe belangrijk het is om uit te leggen waarom een bril geschikt is voor een bepaalde gezichtsvorm en hoe ze haar make-up hier het beste op aan kan passen. We verkopen zelfs de make-up in de winkel die we adviseren. Af en toe organiseren we bovendien make-up workshops die erg enthousiast ontvangen worden. Kortom, we bieden zichtbare meerwaarde.” EEN PLEK WAAR JE GRAAG WILT ZIJN Optiek van Wely is een plek geworden waar je simpelweg graag wilt zijn. Niet alleen omdat je weet dat je uitstekend geholpen wordt en de kwaliteit van de oogzorg hoog is, maar ook omdat de ambiance fijn, uitnodigend en laag- drempelig is. “Mede door onze barista bar lopen onze vaste klanten graag even bij ons naar binnen. Ik wilde dan ook graag een gemoedelijke en laagdrempelige sfeer creëren. Op vrijdag en zaterdag is er een DJ aanwezig voor fijne muziek en ook aan de geurbeleving is gedacht. Een ontie- gelijk fijne vibe, dat is wat het is!” Aan deze vibe draagt natuurlijk ook het interieur mee dat Diederik samen met Newscene wist te realiseren. “Ik had een ontzettend goede sparringpartners aan Erik Hulzebos (architect) en Ben Boers (project- leider) van Newscene en zij hebben mijn ideeën en wensen weten te realiseren om oprechte aandacht aan de klant te schenken. Door de lucht in te gaan en boven de kantoren te realiseren, kregen we bene- den de ruimte om alles centraal te houden, denk bijvoorbeeld aan de refractieruimtes. Een aantal jaren geleden hebben we een kwaliteitsslag gemaakt in de oogzorg. De refractieruimtes zijn hier nu letterlijk op aangepast. Doordat op de schermen de consument mee kan kijken met het meetproces en de optometrist en contactlensspecialist de klant let- terlijk aan de hand mee kan nemen, is ook de service verbeterd.” Efficiënter en makkelijker werken, plus oprechte aandacht voor de klant. Optiek van Wely wist dit op een bijzondere fraaie wijze te realiseren, zonder dat ook maar één detail over het hoofd werd gezien. Diederik bewijst hiermee dat kwaliteit, het bieden van oogzorg en daarnaast laagdrempeligheid en een fijne vibe moeiteloos hand in hand gaan. Voor aanvullende informatie: Optiek van Wely Tel. +31 (0)165 534384 , www.wely.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4