Vaktijdschrift De Opticien nr.1 2018

D e O p t i c i e n n r 1 2 0 1 8 43 H a l l o f F r a m e s AL MEER DAN VIJF JAAR VEROVERT WOOW DE WERELD MET ZIJN OPVALLENDE EN COOLE LOOKS. OP TIJD VOOR HET NIEUWE SEIZOEN INTRODUCEERT WOOW EEN GLOEDNIEUW CONCEPT DAT VOL KARAKTER IS. STA OP, VAL OP EN KIJK UIT MET WOOW! KIJK UIT , HET IS EEN WOOW! WOOW is gemaakt door de Face a Face Design Studio in 2012 en is sindsdien uitgegroeid tot een sterk merk vol leven en kleuren. De nieuwe Woow-collecties combineren Londense beats en Parijse- mode; vol humor, fijne kleuren en een authentieke stijl. Woow staat voor nieuwe interpretaties van klassiekers. Door hier een draai aan te geven ontstaan compleet nieuwe designs, vormen, kleuren en combinaties. Dit seizoen is het model Big terug, maar deze keer wel een stukje dunner. De kleuren zijn helder, mat en ‘shiny’. Waarom? Omdat met Woow alles mogelijk is, zolang het leuk is, luid en gevuld met goede vibes. Verwarrend? Dat hoeft niet volgens Woow! Woow is cool, design en fashion inéén. ‘WATCH OUT’ Hier komt Woow een speelse herinterpretatie van het klassieke Windsor-montuur, nu met krachtige kleuren, dubbele neusbrug en veel karakter! Het nieuwe concept in roestvrij staal wordt in drie vormen en elk in zes kleuren uitgebracht. Gemaakt voor een nieuwe generatie die stijl durft uit te drukken. Wees moedig met ‘Watch out’. MAD MEN 1+2 Het model Bold is terug, in deze zware herinterpretatie van een klassiek frame uit de jaren 50. Het montuur is volgens Woow cool, vintage en toch ultramodern in elk aspect. Bold wordt gepresen- teerd in typische Woow- kleuren zoals geel, camouflage, groen, blauw, petroleum blauw en smaragd groen. Design Eyewear Group Tel. +31 (0)79 5938770 www.prodesigndenmark.com www.designeyeweargroup.com

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4