De Opticien nr1 2023

DE OPTICIEN NR 1 2023 45 MaxMara werd aan het portfolio van Marcolin toegevoegd tijdens de coronacrisis, op dat moment was het niet mogelijk een introductie te organiseren. Nu die kans er wel is, pakt Marcolin samen met Centrop groots uit. “We organiseren deze dag om jullie volledig onder te dompelen in de wereld van MaxMara”, aldus Isabelle Moës, General Manager Benelux bij Marcolin, en Rob Schaap, Directeur van Centrop. HET VERHAAL VAN MAXMARA Na het welkomstwoord werd het verhaal achter MaxMara vertelt door Brand Manager Teuta Cenolli. “MaxMara dankt haar naam aan Maramotti, de achternaam van oprichtster Achille. In 1951 werd het merk opgericht in Italië met het doel om iets tijdloos, unieks én fashionable te creëren waarin vrouwen zich comfortabel voelen. In 1964 was de eerste MaxMara winkel een feit en inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot één van de grootste modeondernemingen in Italië, dat zowel fashion als accessoires ontwikkelt, waaronder eyewear.” De MaxMara-collecties zijn gewijd aan glamour-chique vrouwen die graag een verfijnde, dynamische en praktische look herontdekken in KLEERMAKERSTRADITIES, LUXE MATERIALEN, EEN INTERNATIONALE UITSTRALING, MODERNITEIT EN STATUS: DÁT ZIJN DE KENMERKENDE EIGENSCHAPPEN VAN MAXMARA “ “ het dagelijks leven. “Kleermakerstradities, luxe materialen, een internationale uitstraling, moderniteit en status: dát zijn de kenmerkende eigenschappen van MaxMara. In al die jaren heeft het merk vastgehouden aan deze eigenschappen, maar MaxMara kijkt ook continu naar de laatste trends en ontwikkelingen om een innovatief fashionmerk te blijven, nu en in de toekomst”, aldus Teuta Cenolli. Na Teuta Cenolli gaf Sales & Marketing Manager Helma Kuipers een presentatie, waarin werd toegelicht dat er dit jaar voor MaxMara optimale promotie wordt ingezet, zowel online als in print. DE NIEUWE COLLECTIE Na de verschillende presentaties, hadden de opticiens de eer om de nieuwe collectie te bekijken, die vanaf nu beschikbaar is. Met deze collectie bewijst MaxMara zijn continue drive naar innovaties. De nieuwe collectie voor de lente/zomer van 2023 is geïnspireerd op tijdloze muzen en iconen zoals Renée Perle en Eileen Gray. Deze iconen belichamen de mode en architectuur van dat decennium. Meer informatie: Marcolin Benelux Tel. +31 (0)70 362 48 88 www.marcolin.com

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4