De Opticien nr1 2023

DE OPTICIEN NR 1 2023 47 BEURSNIEUWS Deze editie van Bold Optical Fair zult u kunnen genieten van een goed georganiseerde beurs op de nieuwe locatie: De Werkspoorkathedraal in Utrecht. De oude ruwe industriële fabriekshal uit 1912 leent zich perfect voor een optiekbeurs. Waar vroeger honderden arbeiders trots bezig waren om mooie constructies te maken van staal, bruggen en wagons bouwden, staan er nu ruim honderd leveranciers die trots hun producten tonen die ook uit staal en diverse andere materialen ontworpen en geproduceerd worden. Naast ruim tweehonderd brillencollecties zijn er deze editie ook diverse leveranciers uit andere disciplines aanwezig welke van groot belang zijn voor een goedlopende optiekzaak. Ook op het gebied van glas, ontwikkeling, instrumenten, service, winkelinrichting, accessoires, bijverkoop artikelen, verpakkingen en presentatie mogelijkheden kunt u zich aankomende beurs laten informeren. Zelfs voor training, scholing en ondersteunende kwaliteitsverbeterende diensten kunt u terecht op Bold Optical Fair. BEGIN 2023 GOED EN BEZOEK BOLD OP 29 EN 30 JANUARI HET NIEUWE VERKOOPSEIZOEN STAAT VOOR DE DEUR EN IEDERE ONDERNEMER STAAT TE POPELEN OM WEER TE MOGEN BEGINNEN. NET ZOALS UW LEVERANCIERS OOK GRAAG WEER GAAN BEGINNEN EN U WILLEN ONTMOETEN OM DE RELATIE WEER OP TE PAKKEN. DIT IS TEVENS OOK DE REDEN DAT OPTIEKBEURZEN WORDEN GEORGANISEERD OM OPTICIENS EN LEVERANCIERS WEER SAMEN TE BRENGEN, IN EEN INSPIRERENDE EN ONTSPANNEN OMGEVING OM ZO HET JAAR WEER GOED TE BEGINNEN. IDEAAL OM DAAR SAMEN MET UW TEAM UW VERKOOPSEIZOEN GOED IN TE LUIDEN. NA EEN LEUKE DAG OP DE BEURS VOL GEZELLIGHEID, INSPIRATIE, MOOIE NIEUWE COLLECTIES EN ACHTERGRONDINFORMATIE ZULLEN U EN UW MEDEWERKERS WEER GEDREVEN OP DE WINKELVLOER STAAN OM UW KLANTEN TE MOGEN ONTVANGEN EN TE VOORZIEN VAN DE BESTE OOGMETINGEN, MOOIE BRILLEN EN GOED GLASADVIES. Ook zal er op de beursvloer een grote 'NanaWoody&John Lounge' zijn die met hun selected brands de zelfstandige opticiens uitnodigen om, onder het genot van een echt goede espresso, cappuccino, latte macchiato of geurige thee (en later op de dag natuurlijk een wijntje of een cocktail), de collecties van tal van topmerken te kunnen bekijken en/of in te kopen. Daarnaast zal NanaWoody&John zelfstandige opticiens informeren over de diverse campagne mogelijkheden op hun platform en social media. De organisatie nodigt u graag uit op 29 en 30 januari, dus zet de data alvast in uw agenda! Tickets zijn gratis te bestellen via www.bold-opticalfair.nl.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4