De Opticien nr 1 2024 Online

DE OPTICIEN NR 1 2024 5 P. 60 KALEOS VIERT 10-JARIG JUBILEUM KALEOS viert haar tiende verjaardag en geeft het jubileumjaar een bijzondere betekenis met het thema “The Passing of Time and Its Beauty”. Wij hebben het genoegen om te spreken met Creative Director Claudia Brotons over de evolutie van het Spaanse modemerk in de afgelopen tien jaar en de overtuiging van KALEOS dat schoonheid ook wordt beïnvloed door de tijd. P. 80 OPTIK GEBER KIEST OPNIEUW VOOR WSBDESIGN.COM Optik Gerber, een familiebedrijf met twee vestigingen in Duitsland en meer dan dertig jaar ervaring in de oogzorg, staat bekend om zijn betrouwbaarheid en vakkundigheid. Broer en zus Carolin en Bastian Gerber besloten WSBDESIGN.COM de opdracht te geven voor het ontwerp en de renovatie van hun eerste winkel in Neunkirchen am Brand. Twee jaar later was het de beurt aan de winkel in Forchheim. P. 72 JIJ BRILLEN EN MEER GROEIT UIT ZIJN JASJE Ruim twee jaar geleden zette Jeroen IJntema, met meer dan dertig jaar ervaring in de optiekbranche, de stap om zijn eigen optiekzaak te starten onder de naam JIJ Brillen en meer. “JIJ staat voor mijn initialen, maar vooral voor onze klant. Alles draait om die persoon die de zaak binnenkomt”, zegt Jeroen. Recentelijk werd de zaak uitgebreid, aangezien het aangrenzende pand beschikbaar kwam. P. 96 OPTIEK IN BEELD: OPTIEK HAAREN Met bijna vijfentwintig jaar ervaring als optiek-vertegenwoordiger en vier jaar als medewerker in de optiek, hebben Richard Beneker en zijn partner Nynke Carolus hun krachten gebundeld en de deuren geopend van Optiek Haaren. Het verhaal van dit ondernemerskoppel weerspiegelt niet alleen hun liefde voor het vak, maar ook hun gedurfde keuzes en ongekende enthousiasme. 60 80 96 72

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4