De Opticien nr. 2 2018

D e O p t i c i e n n r 2 2 0 1 8 17 X X X BLUE SECURE VAN NIKON; DÉ EFFECTIEVE BESCHERMING TEGEN SCHADELIJK BLAUW LICHT TRANSITIONS EN BLAUW LICHT BUITENSHUIS Buitenshuis kleuren Transitions brillenglazen op tot zonnebril om uw ogen te beschermen tegen UVA, UVB en blauw licht. Transitions Signature brillenglazen blokkeren meer dan 85% van het blauw licht. Transitions XTRActive biedt de beste bescherming door 88% à 94% van het schadelijk blauw licht te blokkeren in de zon. Consumenten die gevoelig zijn voor fel licht, bijvoorbeeld na een cataract operatie bieden een absolute klanttevredenheid van maar liefst 94%, zowel binnenshuis als buitenshuis. BLUE SECURE BESCHERMT TEGEN SCHADELIJK BLAUW LICHT BLAUW LICHT FILTER ESTHETIEK Het schadelijke blauwe licht wordt direct door het materiaal geabsorbeerd Neutraliseert de kleur in zicht en reflectie NIEUW Frank Van der Voort besluit : “In vergelijking met verschillende ontspiegelin- gen die beschermen tegen blauw licht, biedt Transitions optimale bescher- ming. Het grote voordeel van Transitions brillenglazen is evenwel dat ze uw ogen ook buitenshuis beschermen tegen blauw licht, omdat de brillen- glazen opkleuren in de zon. Transitions biedt zo de beste bescherming in iedere lichtomstandigheid! Live the good light!” NIKON EXCLUSIEF PARTNER PROGRAMMA Holland Optical startte vorig jaar met het Nikon Partner programma. “Het sterke Nikon merk met de nieuwste innovatie Blue Secure staan garant voor een unieke waarde creatie voor de consument. Nikon kan voor extra loy- aliteit en omzet zorgen, zeker met gerichte communicatie en demonstratie van de unieke USP’s. Holland Optical heeft voor zijn Nikon Partners een uitgebreid aanbod van verschillende tools beschikbaar voor de kwalitatief hoogwaardige presentatie en communicatie van Nikon brillenglazen.” “Met de Nikon Studio kan zelfs een unieke winkelervaring gecreëerd wor- den. Consumenten maken zo kennis met de verschillende toepassingsmo- gelijkheden van Nikon en de innovatieve concepten voor de brillenglazen. Het merk Nikon is nog steeds één van de top 100 bekendste merken in de wereld, mede dankzij de fotografie en innovaties in steppers, microscopen, scanners en aerospace. Werken met Nikon betekent een garantie voor perfecte kwaliteit op vlak van brillenglazen en services. Een belangrijke stap om zo aan de behoef- ten van uw veeleisende consumenten te beantwoorden”, besluit Rob Van Groeningen. Voor aanvullende informatie: Holland Optical Company Tel. +31 (0)20 6 951 951 www.hocsite.com Blauw licht wordt vooral uit- gestoten door de zon en ver- spreidt zich in de atmosfeer (reden waarom de lucht blauw is).

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4