De Opticien nr 2 2019 online

D e O p t i c i e n n r 2 2 0 1 9 27 MARION MOHR - Contactlensspecialist “Ik ben in de optiekbranche gaan werken omdat dit voor mij een aantal passies combineert: mensen, gezondheid, creativiteit en praktisch bezig zijn. Ik heb in verschillende optiekzaken gewerkt, variërend van prijsvechters tot particulier. Op de Helpdesk van Procornea vind ik het erg leuk om te sparren met vakge- noten. Daarnaast krijg ik energie van het delen van mijn kennis en specialisten verder op weg te helpen. Dit doe ik door contactlensspecialisten telefonisch of via MyProcornea te coachen. Ik ben nu drie jaar werkzaam bij Procornea. Ik heb veel verschillende hobby’s; ik ben graag buiten en houd van sporten en creatief bezig zijn.” GABI STEENBEKKERS - Myopie Management Specialist “Als optometrist heb ik ruim 27 jaar ervaring in de optiekbranche. Ik heb mij altijd enorm geïnteresseerd in myopie management en heb een succesvolle myopie management praktijk opgezet. Ik heb begin dit jaar de overstap gemaakt naar Procornea omdat ik mij volop wil inzetten tegen de myopie-epidemie. Als oogzorgprofessional heb je nu diverse mogelijkheden in handen om een volgende generatie te behoeden voor slechter zicht in de toekomst. Met deze mogelijkheden kun je niet alleen beter en scherper zicht creëren, maar ben je ook direct bezig met de gezondheidszorg te verlenen voor de toekomst. Binnen het team van Professional Services geef ik trainingen over myopie management en kijk ik samen met de Myopie Management Experts naar groei- en verbetermogelijkheden in hun praktijk. Naast mijn werk reis ik graag en ben ik te vinden op de SUP, de racefiets of bij de pony van mijn dochter.” FABIAN JANSSEN - Contactlensspecialist “Na mijn opleiding tot contactlensspecialist heb ik ervaring opgedaan bij diverse optiek- winkels. Na tien jaar op de winkelvloer te hebben gestaan was ik toe aan een nieuwe uitdaging, zodoende ben ik op de Helpdesk van Procornea begonnen. Ik ben nu zo’n vier jaar werkzaam bij Procornea. In dit vak ben je nooit uitgeleerd en valt er altijd wel iets nieuws te ontdekken. Dat spreekt mij enorm aan en daar haal ik ook energie uit. Mijn passie ligt bij DreamLite nachtlenzen en mijn kennis hierover deel ik graag met klanten. Ik vind het leuk om seminars te geven, om zo de nieuwste inzichten te bespreken, handvatten te bieden voor in de praktijk en de kennis van klanten naar een hoger niveau te tillen. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te barbecueën en bereid ik graag een pizza in onze hout gestookte pizzaoven. Daarnaast geniet ik graag van het degusteren van een speciaal biertje.” ALS SPECIALIST BENT U HET EERSTE AANSPREEKPUNT VOOR CONSUMENTEN EN KUNT U OOGZORG OP MAAT BIEDEN, MEDE DANKZIJ DE INNOVATIEVE CONTACTLENSOPLOSSINGEN VAN PROCORNEA. HET TEAM VAN PROFESSIONAL SERVICES STAAT DAGELIJKS VOOR U KLAAR OM U DAAR- BIJ TE HELPEN. HET TEAM IS BEREIKBAAR VIA HELPDESK@PROCORNEA.NL OF OP +31 (0) 313 677677. OOK VIA MYPROCORNEA KUNT U EENVOUDIG EEN SUPPORTVERZOEK INDIENEN. OM TE BLIJVEN LEREN EN INFORMEREN WORDEN MET GROTE REGELMAAT VANUIT PROFESSIONAL SERVICES SEMINARS EN TRAININGEN AANGEBODEN OVER UITEENLOPENDE ONDERWERPEN. INTERESSE? BEKIJK HET AANBOD OP WWW.PROCORNEA.NL/SEMINARS.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4