De Opticien nr2 2020 Online

D e O p t i c i e n n r 2 2 0 2 0 20 I n t e r v i e w SCOTCH & SODA LANCEERT EERSTE EYEWEAR COLLECTIE SCOTCH & SODA LANCEERT ZIJN EERSTE BRILLENCOLLECTIE, DIE BESTAAT UIT EEN GROOT AANTAL STIJLEN VOOR ZOWEL MANNEN ALS VROUWEN EN SPEELT IN OP DE LIEFDE VAN HET MERK VOOR HET ONVERWACHTE, MET ALLES; VAN ‘TWISTED’ KLASSIEKERS TOT PREMIUM VINTAGE GEÏNSPIREERDE FRAMES. AFGELOPEN JAAR WERD AANGEKONDIGD DAT MONDOTTICA INTERNATIONAL EN SCOTCH & SODA DE SAMENWERKING MET ELKAAR ZIJN AANGEGAAN MET BETREKKING TOT DE PRODUCTIE EN DISTRIBUTIE VAN DE SCOTCH & SODA BRILLENCOLLECTIES. SCOTCH & SODA VALT IN NEDERLAND ONDER HET PORTFOLIO VAN MENRAD NEDERLAND. WE GAAN MET SANDER VAN DE MEEBERG VAN MENRAD EN CHRIS SCHWEGMANN VAN MONDOTTICA IN GESPREK OVER DE NIEUWE COLLECTIE EN DE SAMENWERKING TOT NU TOE. "SCOTCH & SODA HEEFT VOOR MONDOTTICA GEKOZEN VANWEGE HAAR JARENLANGE ERVARING IN HET OMZETTEN VAN DE HERITAGE VAN EEN A-MERK IN EYEWEAR DESIGN"

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4