De Opticien nr2-2021 Online

D e O p t i c i e n n r 2 2 0 2 1 11 aangesloten leden een mooie toekomst bieden, daar wordt ons team elke dag weer razend enthousiast van. En bovendien is dat een prachtig klein team van slechts zes personen. Ik denk dat we allemaal op de juiste plek zitten en daardoor ijzersterk zijn. Bovendien heeft de Covid-19 periode ons ook een moment geboden om eens rustig en goed naar de markt te kijken en onze weg voor de toekomst verder uit te stippelen.” INDIVIDUELE AANDACHT “Naar de toekomst toe, willen we meer en specifieker aandacht geven aan onze leden”, vertelt Jasper enthousiast verder. “Dit doen we natuurlijk al met onze bezoeken en diverse contactmomenten. Maar dit kunnen we nog specifieker doen door maatwerk te bieden en individuele aandacht te geven.” “Helaas hebben we het afgelopen jaar geen ronde tafelgesprekken met onze leden kunnen houden”, vervolgt Rob. “Dit zijn altijd zeer goede sparringsessies waar men veel van elkaar leert. Ook voor ons zijn deze sessies waardevol, hier halen we onder andere onze input uit voor toevoegingen en verbeteringen van onze organisatie. Daarnaast hebben we natuurlijk ook onze beurs (in samenwerking met Hall of Frames) uit moeten stellen, zowel eind 2020 als in het voorjaar van 2021. Maar als de omstandigheden het toelaten, komen we terug in het najaar van 2021! We gaan er nu vanuit dat dit zeker haalbaar moet zijn en zijn hard aan het werk om er een mooie en vernieuwende editie van te maken.” Stilstaan doet Centrop dan ook zeker niet. Rob legt uit: “Intussen houden we contact met de leden door middel van winkelbezoeken, online calls, telefoontjes of zoals onze laatste liefdevolle Valentijns aandacht per postkaart aan onze leden. We zijn allemaal, stuk voor stuk, bereikbaar voor onze leden, inclusief ikzelf. Heb je vragen of opmerkingen, bel of mail ons gerust.” NIEUWE HUISSTIJL “Er is ook ruimte voor verbetering”, vertelt Rob verder: “We werken aan diverse zaken. Zo ook aan een nieuwe huisstijl. Want als je van binnenuit verandert en verbetert, hoort de buitenkant daar ook bij. Daarom zal binnenkort onze nieuwe huisstijl gepresenteerd worden die helemaal up-to- date is en laat zien waar we voor staan. Ook onze website zal verbeterd worden en met name de portal voor onze leden, daar zal straks alle informatie duidelijk en overzichtelijk weergegeven worden.” “Ons eigen label ‘The Comfort Club’ ondergaat tevens een metamorfose. Er komen nieuwe producten bij en ook aan de verpakkingen zal het één en ander veranderd worden. Houd ons daarom in de gaten. We zitten met ons “DOOR MEER PROACTIEF ONZE LEDEN TE BENADEREN, WILLEN WE DIE VERBINDING VERSTEVIGEN MET EEN STERKER PARTNERSCHAP” Jasper van Dam team in een heel fijne vibe en vernieuwende fase die we het komend jaar verder aan de zelfstandige opticien gaan laten zien. We kijken dan ook met veel plezier naar de toekomst en de optiek in het algemeen. Als we namelijk terugkijken naar 2020, dan kunnen we ontzettend trots zijn op onze leden en de onafhankelijke optiek in het algemeen, men heeft zich heel flexibel opgesteld. Dat biedt ontzettend veel kracht en vertrouwen voor de toekomst.” Meer informatie: Centrop Tel. +31 (0)26 3648048 www.centrop.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4