De Opticien nr 3 2018

D e O p t i c i e n n r 3 2 0 1 8 42 I n t e r v i e w Etui &Zo BIEDT ZOVEEL MEER DAN ALLEEN EEN MOOI ETUI PASCALLE VAN DER STAAK VAN ETUI & ZO BIEDT MEER DAN ALLEEN EEN MOOI ETUI. MET HAAR BIJZONDERE VISIE EN AANPAK WEET ZIJ MET HAAR BEDRIJF DE ZELFSTANDIGE OPTICIEN TE ONDERSTEUNEN IN EEN BELANGRIJK PROCES BINNEN DE AANKOOP; NAMELIJK DE UITEINDELIJKE PRESENTATIE EN AFLEVERING VAN DE BRIL/CONTACT- LENZEN. DE REDACTIE VAN DE OPTICIEN SPREEKT MET PASCALLE OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ETUI & ZO VOOR DE ZELF- STANDIGE OPTICIEN. Pascalle: “We zien de retailmarkt veranderen, waarbij de concurrentie van het grootwinkelbedrijf steeds verder toeneemt. Het is daarom noodzaak om je optimaal te onderscheiden als zelfstandige opticien. Belangrijke vraag daarbij is: hoe lever ik mijn product af bij de consument? De zelfstandige opticien besteedt veel aandacht aan vakmanschap, mooie designbrillen, optimale ser- vice, de winkelinrichting en denkt na over datgene wat hij of zij wil uitstralen met de winkel. Daar hoort ook de presentatie bij van het verkochte product. Wij van Etui & Zo zijn gespecialiseerd in het vertalen van de huisstijl van de zelfstandige opticien naar bijbehorende afleverproducten, zodat zowel in de winkel als bij thuiskomst een wow-effect gecreëerd wordt bij de consument.” “Wij geloven sterk in het feit dat de zelfstandige opticien zijn eigen merk is. Een consument komt naar de zelfstandige opticien voor zijn service, vakmanschap en kennis over mooie brillen en contactlenzen. Daarom adviseren wij ook de eigen huisstijl door te voeren in de afleverproducten. Deze worden mee naar huis genomen en zijn daardoor het visitekaartje van het bedrijf.” “Heeft een optiekzaak bijvoorbeeld een industriële uitstraling met veel robuuste elementen en natuurlijke materialen in zijn winkel, dan vertalen wij dit naar de

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4