De Opticien nr3 2021 Online

D e O p t i c i e n n r 3 2 0 2 1 23 Daan’s Optiek Van der Ham Optometristen Om zowel bestaande als nieuwe klanten te activeren en verleiden, bedacht Rodenstock een stijlvolle My Way-campagne voor de hele customer journey. Vaak worden een collectie en de daarbij behorende marketingcampagne aangekondigd, maar zien we nooit het resultaat ervan. In een samenwerking inspireer je elkaar, zo komen de partners van Rodenstock bijvoorbeeld met ontzettend gave initiatieven. Rodenstock wil met enkele voorbeelden, want er zijn er te veel om op te noemen, laten zien hoe trots ze zijn op hun partners. DENNIS SMIT - VAN DER HAM OPTOMETRISTEN, OUD BEIJERLAND “De samenwerking met Rodenstock is in één woord geweldig. Rodenstock is voor ons niet alleen glasleverancier, maar vooral een partner. Dit partnership zorgt altijd voor nieuwe ideeën en vooral voor heel veel energie. Samen met Rodenstock hebben we zelfs in deze moeilijke tijd leuke dingen ondernomen. De lijntjes binnen Rodenstock zijn kort, waardoor een idee snel een concreet plan wordt. De My Way-campagne is één van de vele voorbeelden. We love it.” DAAN SEITZ - DAAN’S OPTIEK, BERGSCHENHOEK “Onze accountmanager Richard schiet regelmatig even binnen. Dit keer met een krant over Frank Sinatra onder zijn arm. We bedachten om deze kracht groot in de etalage te plaatsen. Het is een echte etalagemagneet. Veel mensen blijven staan om het te lezen. Ouderen krijgen een glimlach en het beeld spreekt ook de jeugd enorm aan.” Bastiaans Optiek Ellerman Optiek "RODENSTOCK IS VOOR ONS NIET ALLEEN GLASLEVERANCIER, MAAR VOORAL EEN PARTNER. DIT PARTNERSHIP ZORGT ALTIJD VOOR NIEUWE IDEEËN EN VOORAL VOOR HEEL VEEL ENERGIE" FEMKE VAN DER BIJL - ELLERMAN OPTIEK, ALMERE “Al jaren werken wij naar volle tevredenheid samen met Rodenstock. Sinds ruim een jaar is Sharonne onze accountmanager, met haar hebben we inmiddels een goede band opgebouwd. We worden regelmatig verrast met leuke, nieuwe collecties en daarbij behorende campagnes. Voor de My Way-campagne hebben wij een mega grote one way vision raamsticker laten ontwerpen. Dit is met recht een ‘eyecatcher’. Wanneer klanten binnenlopen, is dit vaak direct een aanknopingspunt om een gesprek te beginnen.” FRANKHEUSDENS - BASTIAANSOPTIEK, ROTTERDAM “In een grote stad als Rotterdam moet je veel uit de kast halen om de aandacht van de consument te trekken. Gelukkig biedt Rodenstock veel opvallende en creatieve tools om dit te realiseren. Dankzij onze accountmanager Richard Tap en Frank Sinatra hebben wij nu een superaantrekkelijke vintage Rodenstock etalage. Wij zijn erg blij met het resultaat!” Wilt u meer weten over deze My Way-campagne of over samenwerken met Rodenstock? Neemt u dan contact op met één van de Accountmanagers Eyewear of de collega’s van de afdeling Sales Support via 050-5441599.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4