De Opticien nr3 2021 Online

D e O p t i c i e n n r 3 2 0 2 1 52 K o r t n i e u w s “Het is nu meer dan een jaar geleden sinds het begin van de pandemie in Italië en helaas is de volksgezondheidssituatie nog steeds kritiek”, vertelde Vitaloni. “Het besmettingspercentage is nog steeds hoog en de varianten en de problemen met betrekking tot de productie en distributie van vaccins hebben voor extra problemen gezorgd. Internationale reizen zijn momenteel beperkt. Afgelopen oktober waren we optimistisch over de komende maanden, maar de realiteit blijkt heel anders te zijn. Beurzen zijn momenteel nog steeds verboden. We hebben daarom besloten niet langer te wachten en opnieuw een moeilijke beslissing te nemen, ingegeven door ons verantwoordelijkheidsgevoel jegens exposanten en bezoekers, omdat we geloven dat MIDO een evenement moet blijven dat opvalt in de wereld. Ons belangrijkste doel is om het internationale karakter van het evenement en de show zelf te beschermen, de brillenindustrie te promoten en te versterken en belangrijke zakelijke en ontmoetingsmogelijkheden te creëren.” Over de volgende persoonlijke editie in februari zei Vitaloni: “MIDO 2022 zal eindelijk een gelegenheid zijn om de wederopbouw, het enthousiasme en de energie te delen die we allemaal in gang willen zetten om een van de belangrijkste segmenten nieuw leven in te blazen. We besteden veel aandacht aan de evolutie van de pandemie en volgen voortdurend de behoeften van exposanten en bezoekers. Zodra het weer mogelijk is om persoonlijke evenementen te houden, zullen we natuurlijk niet aarzelen om dat te doen.” GIOVANNI VITALONI, DE VOORZITTER VAN MIDO, KONDIGDE OP 22 MAART AAN DAT DE SITUATIE OP DIT MOMENT HET NIET TOESTAAT OM MIDO 2021 DOOR TE LATEN GAAN ZOALS GEPLAND. DE ORGANISATIE HEEFT ER DAAROM VOOR GEKOZEN OM DE BEURS ONLINE TE LATEN PLAATSVINDEN VAN 5 TOT 7 JUNI. DE FYSIEKE EDITIE VAN DE BEURS WORDT UITGESTELD TOT 2022, VAN 12 TOT 14 FEBRUARI. MIDO VINDT ONLINE PLAATS Meer informatie: www.mido.com Wat dit accessoire tot een juweel maakt, is het iconische Mother&Child embleem dat is verwerkt in de schakelketting. Een onmisbare toevoeging aan het luxe eyewear-assortiment. Meer informatie: Marchon Eyewear Tel. 020 581 5000 benelux@marchon.com www.marchon.com ALS AANVULLING OP DE NIEUWE BRILLENCOLLECTIE VAN LANVIN DIE DIT JAAR DOOR MARCHON IS UITGEBRACHT, KOMT HET FRANSE COUTURE MERK MET EEN GLOEDNIEUWE EYEWEAR-KETTING. DIT UNIEKE JUWEEL IS ONTWORPEN ALS ACCESSOIRE VOOR DE MOTHER&CHILD EN SIGNATURE ZONNEBRILLEN EN OPTISCHE MONTUREN, EN KAN DANKZIJ DE HOLLE UITEINDEN VAN DE VEREN AAN DE MONTUREN WORDEN BEVESTIGD. LANVIN INTRODUCEERT EYEWEAR-KETTING

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4