De Opticien nr3-2022 Online

D e O p t i c i e n n r 3 2 0 2 2 61 Z o n n e b r i l l e n CHASE THE LIGHT, EEN NIEUWE ZOEKTOCHT NAAR DE SERENGETI ® ZONNEBRILLENCOLLECTIE BEKEND OM DE KWALITEIT VAN HUN GLAZEN, DE ERFENIS VAN MEER DAN 140 JAAR R&D, COMBINEERT HET ICONISCHE ZONNEBRILLENMERK SERENGETI VAKKUNDIG EXPERTISE, ELEGANTIE EN CREATIVITEIT. GEDREVEN DOOR DEZE WAARDEN KOPPELT DE SERENGETI-COLLECTIE - VOLLEDIG GEPRODUCEERD IN ITALIË - VIA DE CHASE THE LIGHT-CAMPAGNE DE ZOEKTOCHT NAAR PERFECTIE AAN DE VRIJHEID OM DE WERELD OM ONS HEEN OP EEN NIEUWE EN INSPIRERENDE MANIER TE VERKENNEN. belichaamd door individuen die de waarden van Serengeti delen: ontwerpers, makers, kunstenaars en anderen die op zoek zijn naar een perfecte uitvoering in hun dagelijkse reizen." In 2022 zet Serengeti weer een grote stap voorwaarts in eco-design met de introductie van celluloseacetaat waarvan de grondstoffen, katoen of plantaardig materiaal, afkomstig zijn van 100% FSC-gecertificeerde gewassen. Het merk gebruikt ook TR90 nylon om de duurzaamheid van zijn frames te vergroten. De hele collectie is ontworpen met materialen van de hoogste kwaliteit en de meest geavanceerde zonnelenstechnologie om gebruikers ultieme bescherming en een ongeëvenaarde visuele ervaring te bieden. Al deze nieuwe zonnebrillen zijn verkrijgbaar met corrigerende glazen en het RX-programma dekt 99% van de voorschriften. Meer informatie: Bobo’s Eyewear Tel. +31 (0)73 6901 777 www.bobos.nl Voor Serengeti is Chase the Light een ode aan de zoektocht naar de ideale balans tussen inspiratie en perfectie van design: de perfecte curve, een unieke vorm, de meest uitzonderlijke lens. Het licht najagen betekent niet alleen zonlicht najagen. Het is een onwrikbaar gepassioneerd streven dat mensen inspireert om de wereld op de beste manieren te ontdekken. Een streven geboren uit de Amerikaanse oorsprong van het merk. Een zoektocht naar geluk, vreugde, succes, nieuw avontuur of vrijheid: naar verlichting van elke soort. Dit is de filosofie waarmee de Serengeti-collectie is ontstaan. Om de nieuwe releases van lente-zomer 2022 te ondersteunen, wendde Serengeti zich tot mensen die voortdurend op zoek zijn naar het ideale licht, het perfecte moment, een prachtig geschetste curve. Fotografenduo Marlyne en Patrick Curtet, die de Chase the Light-campagne filmden, zijn de perfecte belichaming van deze intensiteit: "We zijn opgegroeid in een tijd waarin de Verenigde Staten synoniem waren met vrijheid, ruimte, avontuur. We hebben cultuur, non-conformiteit en compromisloze artisticiteit en esthetiek toegevoegd. De Serengeti-campagne sluit helemaal aan bij onze visie. Licht drijft onze creativiteit, ons schema. We streven het licht niet na, we leven ermee." Louis Cisti, VP Marketing bij Serengeti: "Chase the Light markeert een keerpunt voor Serengeti in termen van de boodschap en marketingrichting van het merk. Deze ode aan de zoektocht naar de ideale balans tussen inspiratie en perfectie van design vertegenwoordigt perfect wat we elke dag proberen te bereiken. Deze campagne zal gepaard gaan met een 360° wereldwijd plan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4