38 DE OPTICIEN NR 3 2025 KINDERBRILLEN NOT FOR KIDS®: EEN STATEMENT VOOR JONGE PERSOONLIJKHEDEN Wie zich verdiept in het kinderbrillensegment, komt al snel uit bij AVA Brillen. Met een portfolio dat iconische namen als Star Wars, New York Yankees, Tartine et Chocolat, LuluCastagnette en het eigen merk Rex & Sue omvat, weet de distributeur als geen ander wat kinderen en tieners aanspreekt. Toch heeft AVA Brillen begin dit jaar een verrassende nieuwkomer aan het aanbod toegevoegd: Not for Kids®. De redactie van De Opticien gaat in gesprek met Jean-Luc van Hest van AVA Brillen om meer te ontdekken over dit uitgesproken kinderbrillenmerk. De naam van het merk doet vermoeden dat de brillen niet voor kinderen zijn, maar niets is minder waar. “De naam is natuurlijk een knipoog”, vertelt Jean-Luc van AVA Brillen met een glimlach. “Maar vergis je niet: Not for Kids® ís wel degelijk voor kinderen – alleen niet voor alle kinderen. Dit merk is er voor kinderen met een uitgesproken stijl, die zich niet laten leiden door wat hoort of verwacht wordt.”
RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4