De Opticien nr4 2018

D e O p t i c i e n n r 4 2 0 1 8 40 H a l l o f F r a m e s Het is geen toeval dat MODO het wereldwijd zo goed doet. Het succes zit hem in het feit dat het merk een uitstekende propositie heeft met minimalistisch design van uitstekende kwaliteit, tegen een toegankelijke prijs. MODO weet als geen ander de laatste trends op eigen wijze te interpreteren en een functioneel tijdloos mon- tuur te maken. Het merk spreekt met zijn betaal- bare luxe bril een brede doelgroep aan, wat resulteert in een doorverkoop van een ongekend hoog niveau. De communicatie uitingen verster- ken dit, de promotiematerialen zijn prachtig en net zo strak als de collectie zelf. BUY A FRAME, HELP A CHILD SEE Het succes van MODO helpt de impact van z’n sociale programma’s, zoals Buy a Frame, Help a Child See nog groter te maken. Veel oorzaken van blindheid zijn behandelbaar, indien de juiste maatregelen tijdig worden genomen. 80% van wat kinderen leren doen ze met hun ogen. Door de juiste oogzorg wordt voorkomen dat ze hun school niet afmaken, waardoor ze een beter toe- komstperspectief hebben. MODO en SEVA heb- ben met hun programma tot nu toe maar liefst 650.000 Indische kinderen gescreend en aan een bril of oogzorg geholpen indien nodig. Dit is natuurlijk een prachtig resultaat, waar de kin- deren van profiteren. Het is voor een consument leuk, dat hij door het dragen van een mooie bril, een bijdrage kan leveren aan een betere wereld. MODO, LUXE DOOR MINIMALISME DE COLLECTIE VAN HET INNOVATIEVE MERK MODO WORDT DIT NAJAAR FLINK UITGEBREID. MET DEZE RELEASE HERDEFINIEERT HET MERK Z’N SUCCESVOLLE CONCEPT VAN LUXE DOOR MINIMALISME. MODO IS ITALIAANS VOOR “MY WAY” EN VERWIJST NAAR DE ITALIAANSE ROOTS VAN HET MERK, WAARVAN HET HOOFDKANTOOR IN HET HIPPE SOHO NEW YORK STAAT. DAAR WORDEN DE LAATSTE TRENDS GESPOT, WELKE WORDEN VERTAALD DOOR HET DESIGNTEAM IN ZWEDEN. DIT TEAM IS ALTIJD OP ZOEK NAAR NIEUWE TECHNOLOGIEËN EN MATERIALEN WELKE OP INNOVATIEVE MANIEREN KUNNEN WORDEN GECOMBINEERD.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4