De Opticien nr 4 2022 Online

D e O p t i c i e n n r 4 2 0 2 2 51 B e u r s n i e u w s "Vorig jaar hebben we, ondanks de tegenspoed en de moeilijkheden op het gebied van internationale mobiliteit toch een mooi resultaat neergezet", bevestigt MIDO-president Giovanni Vitaloni. “Ons vermogen om een referentiepunt in de sector te zijn, en de belangrijke rol die MIDO speelt bij het doen van zaken en creativiteit hebben we kunnen consolideren. Aanwezigheid na twee jaar stilstand heeft optimisme en ver- trouwen gewekt en we werken aan de volgende editie om de bezoekers te bieden wat ze zoeken en verwachten van onze show: zaken doen, met een focus op innovatie, creativiteit, betrokkenheid, ideeën en kansen delen." Op MIDO 2022 ontmoetten de meer dan 670 exposerende bedrijven uit 45 landen bezoekers en kopers uit meer dan 50 landen, voornamelijk uit Europa (Griekenland, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Groot-Brittannië, Portugal, Nederland, Zwitserland) maar ook uit de Verenigde Staten, Israël, Brazilië, India, Tunesië, Iran, Zuid-Afrika en de Verenigde Arabische Emiraten. Al meer dan vijftig jaar is MIDO het hart van zaken en trends in de wereld van bril- len: in de paviljoens op Fiera Milano Rho en in de tentoonstellingsruimten van het Fashion District, Lenses, Design Lab, More!, FAiR East, Lab Academy, Start Up en Tech komen alle spelers uit de supply chain bij elkaar: van fabrikanten van monturen, lenzen en machines tot ontwerpers, van grote multinationals tot kleine innovatieve bedrijven, om nieuwe paden te bewan- delen, partnerschappen te bevestigen en commerciële overeen- komsten te ondertekenen. Er wordt ook veel aandacht besteed aan training en het delen van toekomstige trends en scenario's met professionals uit de industrie, die wordt georganiseerd in de OttiClub-ruimte. Een ander hulpmiddel dat MIDO ter beschikking stelt aan alle professionals in de sector, is het digitale platform https://e8466. hubilo.com/community/#/home , dat werd geïmplementeerd om te reageren op de gezondheidscrisis en het hele jaar door perma- nent en actief is geworden, om trainingsworkshops te organiseren, samenwerkingen tussen exposanten en kopers aan te gaan, het nieuws van uw bedrijf te presenteren. Een virtuele plek die de traditionele aanwezigheid van het evenement ondersteunt en versterkt, en die beschikbaar is voor brillenexploitanten van over de hele wereld. Alle updates over MIDO vind je op de website www.mido.com en op de officiële sociale kanalen: Instagram (@mido_exhibiti- on), Facebook (@MIDOExhibition), Twitter (@MIDOExhibition) en Linkedin. NA EEN GOEDE EDITIE IN 2022, MET 22 DUIZEND BEZOEKERS IN DRIE DAGEN, WARMT MIDO ZICH OP VOOR DE 51 E EDITIE IN 2023. DE BEURS VOOR ALLE BRILLENPROFESSIONALS IS VAN 4 T/M 6 FEBRUARI 2023 OP FIERA MILANO RHO. MIDO: 4 T/M 6 FEBRUARI 2023 FIERA MILANO RHO

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4