De Opticien nr 4-2024 Online

DE OPTICIEN NR 4 2024 84 INTERVIEW De Essentials-collectie bestaat uit veertig verschillende monturen die allemaal zeer draagbaar zijn. Ze zijn harmonieus en evenwichtig qua kleur, met subtiele tinten zoals goud, zilver, goud-groen en paars. “Elk montuur is ontworpen met oog voor detail, waarbij de nadruk ligt op ingetogen elegantie zonder overdrijving”, stelt Ramon. Duidelijke strategie EINSTOFFEN heeft zich inmiddels gevestigd als een toonaangevend merk voor veel opticiens, met collecties die een aanzienlijk deel van de winkelruimte beslaan. “Wat ons ontzettend blij maakt, is dat EINSTOFFEN ook enorm populair is onder nieuwe klanten die voor het eerst een bril kopen. Deze klanten zijn vaak op zoek naar comfortabele dagelijkse brillen die aantrekkelijk geprijsd zijn, maar wel afkomstig zijn van een trendy onafhankelijk merk.” Hij vervolgt: “Met de introductie van EINSTOFFEN Essentials streven we ernaar om hoogwaardige titanium monturen aan te bieden tegen een aantrekkelijke prijs. Door efficiënt in te kopen en slim materiaalbeheer toe te passen, kunnen we de kosten verlagen zonder concessies te Naast enkele kleurrijke toevoegingen aan de bestaande collectie introduceert EINSTOFFEN nu ook een basiscollectie van titanium monturen, genaamd EINSTOFFEN Essentials. “Deze collectie belichaamt de essentie van stijl en comfort”, vertelt Ramon Büsser, medeoprichter en -eigenaar van het merk. EINSTOFFEN ESSENTIALS BELICHAAMT DE ESSENTIE VAN STIJL EN COMFORT doen aan kwaliteit. Deze kostenbesparingen bereken we namelijk door in onze producten, wat zowel voor opticiens als eindgebruikers erg interessant is. Kortom, we focussen ons op een gunstige prijs-kwaliteitverhouding, zodat we onze klanten en consumenten vanaf het eerste moment overtuigen met een hoogwaardige ervaring. Zo leggen we de basis voor een langdurige klantrelatie, gebaseerd op vertrouwen en tevredenheid.” Campagne De nieuwste campagne rondom de nieuwe collectie draait om mensen die buiten hun reguliere werkleven treden en hun eigen weg gaan. “We hebben al verschillende inspirerende mensen in beeld gebracht, en dit keer staat de campagne in het teken van beroepen die te maken hebben met parfum. We hebben iemand geportretteerd die zelf parfum mengt, waarbij het verhaal draait om geuren en essenties. Voor de filmopnamen hebben we gebruikgemaakt van een zeldzame Japanse film-lens uit de jaren ‘60, wat resulteert in een zeer cinematografische uitstraling.” Tot slot vertelt Ramon: “Met deze nieuwe collectie en onze inspirerende campagne blijft EINSTOFFEN trouw aan zijn kernwaarden van kwaliteit, innovatie en artistieke expressie. We kijken ernaar uit om onze klanten te verrassen en te inspireren met onze nieuwste creaties!” Meer informatie: Einstoffen Guido Smit Tel. +31 (0)6 51838641 www.einstoffen.com

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4