De Opticien nr.5 2017

D e O p t i c i e n n r 5 2 0 1 7 72 T e r u g b l i k Op 3 september jl. werden beide beurzen op dezelfde dag én op dezelfde locatie georganiseerd. In het centraal gelegen Paleis 10 te Brussel. De krachten werden gebundeld met behoud van ieders identiteit. En met succes want het evenement trok veel publiek. Op NICHE staan enkel merken waar opticiens zich mee kunnen onderscheiden. De slogan is niet voor niets ‘look beyond the ordinary’. De diversiteit van het merkenaanbod was deze editie groot, breed en representatief, maar bovenal moest de collectie onderscheidend zijn. Immers, dat brengt de meerwaar- de voor de hedendaagse innovatieve zelfstandige opticien. Naast de bezoekers en de standhouders kijkt ook de organisatie van NICHE tevreden terug. “Na maan- den van voorbereiding was het heerlijk om veel vrolijke gezichten te zien en positieve feedback te ont- vangen over de perfecte locatie , de (lounge)stands, de goede catering, en vooral de goede sfeer!” www.nicheopticalfair.be NICHE Optical Fair: WAT INITIEEL HET DOEL WAS VAN EEN COMBINATIE VAN DE VAKBEURZEN NICHE EN KICK OFF, IS GELUKKIG OOK ZO ERVA- REN DOOR DE BEZOEKERS: HET WAS EEN UITGELEZEN KANS OM ZICH OP ÉÉN DAG TE ORIËNTEREN OP EEN GROOT EN DIVERS AANBOD VAN NIEUWE COLLECTIES ÉN ZICH TE INFORMEREN OVER DE NIEUWSTE TRENDS EN ONTWIKKELINGEN. ‘ABSOLUTE MEERWAARDE VOOR DE INNOVATIEVE ZELFSTANDIGE OPTICIEN’

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4