Opticien nr 5 online

D e O p t i c i e n n r 5 2 0 1 8 40 I n t e r v i e w MOREL PRESENTEERT NIEUWE CORPORATE COMMUNICATIE- STRATEGIE OP SILMO MOREL IS PRODUCENT VAN EYEWEAR SINDS 1880. HET FRANSE OPTIEKBEDRIJF COMBINEERT VANDAAG DE DAG EEN RIJK VERLEDEN MET EEN VERFIJNDE STRATEGIE VOOR INTERNATIONALE GROEI. DE REDACTIE VAN DE OPTICIEN SPRAK MET DE MOREL-FAMILIE TIJDENS DE SILMO, WAAR HET HAAR NIEUWE CORPORATE COMMUNICATIE- STRATEGIE TOONDE OP DE INTERNATIONALE BEURS. OP DE SILMO TOONDE MOREL HAAR NIEUWE STRATEGIE EN RICH- TING VOOR DE TOEKOMST. KUNT U VERTELLEN WAT DE TOEKOMST- PLANNEN ZIJN VOOR 2019 EN UITERAARD DAARNA? “Allereerst is het belangrijk om te weten dat Morel altijd een expert is geweest wat betreft de productie van echte optica. We maken en ontwerpen brillen sinds 1880. Morel is een onafhankelijk bedrijf dat altijd haar product centraal heeft gesteld in de strategie. Het Morel aanbod is gesegmenteerd in complementaire, rijke en creatieve collecties. “Ontwerp en kwaliteit hebben Morel voorwaarts geholpen, voorbij tijdloosheid. In de markt van vandaag wil Morel dé referentie zijn voor Franse brillen, die op een hoog niveau concurreert en groeit op de wereldmarkt op basis van ontwik- keling en haar artistieke visie. Op deze wijze willen we onze producten en het ons merkimago laten groeien.” WAT HOUDT DE NIEUWE STRATEGIE EN TOEKOMSTVISIE PRECIES IN? “Morel is meer dan alleen een bedrijfsnaam: ons bedrijf belichaamt verschillende

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4