De Opticien nr5-2020 Online

D e O p t i c i e n n r 5 2 0 2 0 8 K o r t N i e u w s MIDO 2021 VERPLAATST NAAR 5 TOT EN MET 7 JUNI MIDO SCHRAPT DE DATA IN FEBRUARI EN VERPLAATST DE SHOW NAAR JUNI. DE ORGANISATIE ZEGT HIEROVER: “EEN VERSTANDIGE KEUZE, DAT IS GEDREVEN DOOR HET DOEL OM EXPOSANTEN EN BEZOEKERS EEN BEURS TE BIEDEN MET EEN HOOG INTERNATIONAAL VERKEERSPOTENTIEEL EN WINSTGEVENDE ZAKELIJKE TRANSACTIES.” Het bekende internationale bereik van de show moedigde de organisatoren aan om een gedurfde keuze te maken: het verplaatsen van MIDO 2021 naar zaterdag 5 juni tot en met maandag 7 juni in Fiera Milano. De hoop is dat de komst van de zomer het reizen tussen landen veiliger zal maken. “Gezien het feit dat meer dan de helft van de exposanten en bezoekers doorgaans uit 160 landen over de hele wereld komt - aldus de president van Mido, Giovanni Vitaloni - lijkt het vrij duidelijk dat een internationale handelsbeurs die vóór juni gepland staat hun deelname in gevaar kan brengen.” “We twijfelen er niet aan - concludeerde Vitaloni - dat onze Italiaanse en internationale bezoekers de gelegenheid zullen waarderen om Milaan bij mooi weer te bezoeken, en we bevestigen onze intentie om MIDO's 50ste verjaardag te vieren in een sfeer van hervonden gemoedsrust. '' JOHNNY LOCO START NIEUW PARTNERSHIP HET NEDERLANDSE JOHNNY LOCO EYEWEAR, HET MERK DAT DIT JAAR ZIJN 15-JARIG BESTAAN VIERT, IS PER 1 SEPTEMBER 2020 GESTART MET EEN NIEUW PARTNERSHIP MET TOPTICS. TOPTICS IS VANAF HEDEN DE VERKOOPPARTNER VAN JOHNNY LOCO MONTUREN AAN DE ZELFSTANDIGE OPTIEKMARKT IN NEDERLAND. In deze samenwerking bundelen Johnny Loco Eyewear en Toptics hun krachten door Johnny Loco’s collectie te koppelen aan een (nieuw) netwerk van opticiens. Volgens Louis Dutilh, Manager van Johnny Loco Eyewear, past deze samenwerking helemaal bij het doel dat Johnny Loco Eyewear voor ogen heeft: “De tijdloze Johnny Loco monturen worden ontworpen om de consument een product te bieden welke met liefde, aandacht en oog voor detail is gemaakt. Door een partnership met Toptics van Heideliek Wassink aan te gaan, hebben we een partner gevonden die hetzelfde doel voor ogen heeft met service en aandacht voor de opticien.” OVER JOHNNY LOCO Johnny Loco is het enige lifestyle merk dat elektrische (bak)fietsen, brillen en horloges ontwerpt, produceert en verkoopt. Van oorsprong Nederlands. Trots en eigenwijs. Vanuit het atelier in Nederland vinden de producten hun weg over de hele wereld. Vakmanschap is de basis. Johnny Loco’s lifestyle de inspiratiebron. Het streven: stijlvolle producten die bijdragen aan het Johnny Loco gevoel in het dagelijks bestaan. Het gevoel van vrijheid. Meer informatie: Toptics Tel. +31 (0)23 7436071 www.toptics.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4