De Opticien Nr5-2021 Online

Wie zijn de klanten, wanneer waren ze voor het laatst in de winkel en wat is hun klantwaarde? Loyalty Lab analyseert de klantendatabase voor een persoonlijk marketingadvies. Waar liggen de quick-wins en groei op langere termijn? GEDRAG ANALYSEREN Wij hebben loyaliteitsprogramma’s ontwikkeld die op het gekozen moment de juiste boodschap verzendt. Op die manier komen de klanten eerder of vaker naar de winkel terug voor een extra aankoop, service of advies. Dat levert bewezen meer omzet op. BINDEN Alleen de best passende klanten worden benaderd met een slimme aanpak. Aan de hand van klant- profielen selecteren wij alleen die prospects waarvan de behoefte aansluit op de winkel, product of dienst. Dat levert meer winkelbezoekers op. VINDEN EN VERLEIDEN Ongeduldig en wil je graag je plan op �jd klaar hebben? Bel dan met Niels (06 117 25 982), Ingrid (06 461 06 578), Léon (06 293 51 105) of Denise (06 518 37 548). Of mail: op �cien@loyaltylab.nl . www.loyaltylab.nl Zijn de doelstellingen voor 2022 al bepaald? Zoals een hogere omzet, nieuwe klanten, groei in klantwaarde, tweede bril verkoop omhoog, verhuizing of verbouwing? Loyalty Lab hee� de plannen al klaar. Een jaar bomvol mooie en effec�eve campagnes, de juiste loyaliteitsprogramma’s, speciale ac�es voor specifieke doelgroepen die zowel offline als online kunnen worden ingezet. En, voordat de marke�ngplanning gemaakt wordt, bekijken en analyseren we natuurlijk eerst de klantendatabase. Zodat we een plan op maat kunnen maken passend bij de doelstellingen. De campagnes volledig in eigen huiss�jl? Dat kan! In overleg maken we alles conform eigen look & feel. PLAN NU JE MARKETING VOOR 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4