De Opticien nr5 2022 Online

DE OPTICIEN NR 5 2022 14 COVERSTORY “WE STREVEN ER VOORTDUREND NAAR OM EEN DUURZAMER BEDRIJF TE WORDEN DAN GISTEREN” Bellinger House blijft op zoek naar de nieuwste ontwerpideeën, handhaaft het hoogste niveau van passie en vreugde en blijft onwrikbaar in zijn streven naar innovatie. Het bedrijf ontwikkelde in 2008 's werelds eerste brillencollectie van koolstofvezel onder de naam BLAC en bundelde de krachten met het trendy merk Entourage of 7 uit Los Angeles, opgericht door Jakob Talbo in 2013. “Bellinger House is het corporate bedrijf – ‘het moederschip’ achter onze drie merken: Bellinger, BLAC en Entourage of 7. Ons veelzijdige portfolio biedt onze klanten de allerbeste mix van collecties om een bijna volledig palet van klanttypes en trends te bedienen. We streven ernaar onze klanten te voorzien van de meest flexibele verkoopprogramma's en winstgevende langetermijnpartnerships”, aldus Hans. BELLINGER HOUSE COMMUNITY Nadja: “Kortom, we kunnen terugkijken om een mooie historie. Maar wat nog belangrijk is, is het heden en de toekomst. Want er gebeurt veel in de wereld en daar kunnen wij als bedrijf niet de ogen voor sluiten. Dat willen we ook helemaal niet. We willen juist onze verantwoordelijkheid nemen. Want COVID19 heeft de wereld waarin we leven veranderd en nu meer dan ooit richten we ons allemaal op gemeenschapszin en zorg voor elkaar. Daarom hebben we Bellinger House Community opgericht, in samenwerking met Rotary. We streven ernaar om mensen te helpen die een bril nodig hebben maar geen toegang hebben tot oogzorg, terwijl we de opticien tegelijkertijd helpen de monturen die u moeilijk kunt verkopen, te ruilen.” BELLINGER HOUSE STAAT BEKEND OM ZIJN INNOVATIEVE EN GEDURFDE BENADERING VAN DESIGN. OPRICHTERS MALENE EN CLAUS BELLINGER BEGONNEN DE REIS IN 2003 MET HET CREËREN VAN INNOVATIEVE BRILLEN DIE RIJK ZIJN AAN KLEUR EN DESIGN, MET DE MISSIE OM EEN NIEUWE SMAAK TOE TE VOEGEN AAN DE BRILLENINDUSTRIE: ECCENTRIC. “WE ZIJN TROTS OM TE ZEGGEN DAT BELLINGER DAAR SINDSDIEN IN IS GESLAAGD EN NOG STEEDS WERELDBEROEMD IS OM ZIJN UNIEKE BRILLEN DIE ZICH ONDERSCHEIDEN VAN DE REST”, VERTELLEN EXPORTMANAGER HANS LILLEOER EN MARKETINGMANAGER NADJA EGEBJERG KORSGAARD VAN BELLINGER HOUSE.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4