De Opticien nr5 2022 Online

DE OPTICIEN NR 5 2022 23 NIEUWE COLLECTIES BEWONDEREN OP GOED BEZOCHTE SILMO PARIS 2022 Lafont wist traditiegetrouw een kleurrijke collectie te presenteren en liet door Mazzucchelli exclusieve platen ontwerpen. Bij Vinyl Factory werd er naast de collecties die gepresenteerd werden ook weer volop gedanst, waardoor de stand opnieuw een publiekstrekker werd. Morel presenteerde haar nieuwe logo en campagne en bij Marchon konden we kennis maken met de nieuwe CEO, genaamd Thomas Burkhardt. VAN 23 TOT EN MET 26 SEPTEMBER VOND DE 51E EDITIE VAN SILMO PLAATS. EN NA DE CORONA-JAREN DIE ACHTER ONS LAGEN WAS DEZE EDITIE VAN SILMO DE UITGEWEZEN PLEK OM ELKAAR WEER OP INTERNATIONAAL NIVEAU TE ONTMOETEN. HET VOELDE WEER ‘OUDERWETS’ AAN: IN POSITIEVE ZIN WEL TE VERSTAAN. ER WAREN VOLOP NOVITEITEN TE BEWONDEREN MET VELE NIEUWE COLLECTIES DIE ENTHOUSIAST AAN DE BEZOEKERS GEPRESENTEERD WERDEN. DE BEZOEKER WIST DE WEG NAAR SILMO GOED TE VINDEN MET IN TOTAAL 27.000 BEZOEKERS OVER DRIE DAGEN. HET VOELDE WEER ‘OUDERWETS’ AAN: IN POSITIEVE ZIN WEL TE VERSTAAN “ “ Theo pakte ook dit jaar uit en had de origineelste stand. Zie de foto in het fotoverslag. De Belgische markt was sowieso goed vertegenwoordigd en had bovendien een eigen ruimte op de Silmo, waar de Belgische merken eens goed in de spotlights werden gezet. Initiatiefnemer hiervan was Raf Marsboom, waardoor de Belgische merken extra goed opvielen dit jaar. Chapeau dus voor dit mooie initiatief.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4