De Opticien nr5 2022 Online

BEURSNIEUWS MIDO INTRODUCEERT EEN VERNIEUWDE, FRISSE LOOK Onder de titel FRAMES is de nieuwe communicatiecampagne in handen van creatief directeur Max Galli, ontwerper, kunstenaar en, zoals hij zichzelf graag omschrijft, ‘creatieve ontdekkingsreiziger’, in samenwerking met de Mixer Group. De campagne is opgebouwd rond vier personen, die vanaf vandaag tot 15 december elke maand worden onthuld en die de onderliggende principes van de MIDOfilosofie belichamen: eigentijdsheid, cultuur, mode en schoonheid. THE EYEWEAR STATE OF THE ART Om deze nieuwe look te voltooien, is de nieuwe claim: "The Eyewear State of the Art", die de leidende positie van MIDO bevestigt, de plaats waar het mogelijk is om getuige te zijn van het heden en de toekomst van brillen. MIDO 2023: 4 T/M 6 FEBRUARI 2023 De datum van MIDO 2023 is vastgesteld op 4 t/m 6 februari, op Fiera Milano Rho, met de bedrijven en de merken die brillen over de hele wereld vertegenwoordigen - van fabrikanten van monturen, lenzen en machines tot ontwerpers, van grote multinationals tot kleine innovatieve bedrijven - om nieuwe paden uit te stippelen, partnerships te versterken en contracten te ondertekenen. “We zijn hard aan het werk aan de 2023-show, nadat de editie van april 2022 alle verwachtingen overtrof, met de deelname van 22.000 professionals en 670 exposerende bedrijven. MIDO blijft het knooppunt waar het draait om de relaties tussen professionals uit de industrie van over de hele wereld”, aldus president Giovanni Vitaloni. “We zijn ons ervan bewust dat dit precaire, problematische tijden zijn, nog verergerd door de internationale situatie. Onze uitdaging is niet alleen om de hele wereld van brillen persoonlijk te betrekken, maar ook om onze beurs vorm te geven op basis van de omstandigheden en veranderingen die we moeten overwegen om een steeds internationaler, toekomstgerichter perspectief te hebben. Dit betekent dat we nog beter afgestemd moeten zijn op de behoeften van onze exposanten en bezoekers.” MIDO 2023 KRIJGT EEN FRISSE, VOLLEDIG VERNIEUWDE LOOK, DIE DE WAARDEN BELICHAAMT DIE DE SHOW AL MEER DAN VIJFTIG JAAR ONDERSCHEIDEN: INNOVATIE EN TRADITIE, SCHOONHEID EN TRANSFORMATIE, INTERNATIONALE AANTREKKINGSKRACHT, MEMORABILITEIT, VERWONDERING EN INHOUD. Alle updates over MIDO vind je op de website www.mido.com en op de officiële sociale kanalen: Instagram (@mido_exhibition), Facebook (@MIDOExhibition), Twitter (@MIDOExhibition) en Linkedin. DE OPTICIEN NR 5 2022 50

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4