De Opticien nr6-2021 Online

D e O p t i c i e n n r 6 2 0 2 1 31 Eline Vloet (Briljant Groep) vult aan: “We behouden allemaal lokaal onze eigen naam en uitstraling. Jarenlang hebben we gewerkt om die hoogwaar- dige uitstraling en bekendheid te verwerven. Dit blijft dus behouden. We gaan voornamelijk aan de achterzijde aan de slag om zaken te optima- liseren en professionaliseren. De klant gaat dit merken door een verdere optimalisatie van onze kwalitatief hoogwaardige oog- en hoorzorg.” KWALITATIEF HOOGWAARDIG De kwalitatief hoogwaardige oog- en hoorzorg staat dus hoog in het vaan- del bij de EyeCare Groep. Dit alles staat of valt voor een overgroot deel met de medewerkers. Alle medewerkers van de bedrijven kregen afgelopen donderdag 7 oktober gezamenlijk van de plannen te horen. De eerste reac- ties zijn enthousiasme en trots. Eline: “Onze hooggekwalificeerde medewerkers zijn de kennis en knowhow binnen de groep. We hebben iedereen hard nodig om onze verdere groei te verwezenlijken. Een flinke investering gaan we dan ook doen in onze eigen Academy. Collega’s en coa- ches gaan daar bestaande en nieuwe collega’s wegwijs maken in onze strategie, inzage bieden in onze customer journey en vertrouwd maken met alle gepersonaliseerde producten die wij te bieden hebben.” “Zo excelleren wij in kennis en klantvriendelijkheid en dat zal zeker worden gemerkt wanneer de klant onze winkels binnen- treedt", aldus Tijn. De Eyecare Groep is een feit. De ambitie om het aantal winkels uit te breiden is volop aanwezig. De groep staat sterk binnen het optiek- en hoorsegment, heeft de mogelijkheid om te groeien op veel verschillende vlakken en, het allerbelangrijkste, kan nog meer kwaliteit bieden om de klanttevredenheid en klantloyaliteit te behouden en versterken. Meer informatie: EyeCare Groep Verhoeven Groep

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4