De Opticien nr6-2022 Online

MONTUREN DE OPTICIEN NR 6 2022 17 RODENSTOCK INTRODUCEERT: DE ‘ULTIMATE LIGHTNESS 360° CAMPAIGN’ DE ESSENTIE VAN HET ONTWERP Een opvallend ontwerp, gecreëerd met focus op eenvoud met moderne vormen en doordachte details, zijn de kenmerken van deze nieuwe serie. Met zo weinig mogelijk materiaal als basis, vormt deze collectie de perfecte match voor dames en heren die de voorkeur geven aan minimalisme. Less is écht more, een gouden formule waar zelfs de meest ervaren brildrager aangenaam door wordt verrast. DRAAGCOMFORT/PERFECT FIT De lichte brillen uit de ‘Ultimate Lightness; -serie wegen zo licht als een veertje: slechts 4,75 gram, dankzij de constructie van hoogwaardig titanium. Er is een brede selectie van meer dan tien modellen en met meerdere kleurmogelijkheden. PERSONALISEREN De consument kan zijn bril deels personaliseren doordat de kleur van het nylordraad vrij gekozen kan worden. Verkrijgbaar in een palet van acht prachtige gangbare tinten, variërend van subtiele nuances tot actuele trendkleuren. Van cashmere rose tot dazzling blue en caviar; als je van kleur houdt, dan is deze serie echt iets voor de trendy consument. PARTNERSHIP: ULTIMATE LIGHTNESS 360° CAMPAIGN Partnership is voor ons plezier maken en samenwerking; in drukke tijden bieden wij de mogelijkheid om u te ontzorgen en de winkel in de spotlights te zetten. Met de nationale “Ultimate Lightness 360° campaign” RODENSTOCK INTRODUCEERT HET “ULTIMATE LIGHTNESS” CONCEPT. EEN SERIE MONTUREN WAARIN DRAAGCOMFORT EN PERSONALISEREN CENTRAAL STAAN. wil Rodenstock samen met haar partners de doorverkoop stimuleren en nieuwe interesse genereren, klanten aantrekken, ervaring creëren en koopimpuls activeren, door middel van activiteiten die de gehele klantenreis ondersteunen. Zoals met een nationale online campagne – gepersonaliseerde online berichten – herkenning in een etalage die een echte eyecatcher is - en de call to action! LET’S FLY TO NEW HIGHTS TOGETHER Bijna ieder mens droomt ervan eens te kunnen vliegen. Met het maken van een ballonvaart komt u heel dicht bij dat gevoel. In een luchtballon, hoog in de lucht, ervaart u het ultieme gevoel van vrijheid. Als hoogtepunt van deze campagne maakt de consument kans op een ballonvaart en maken zij met deze unieke ervaring dromen waar. Elke winkel geeft gegarandeerd een ballonvaart cadeau. Wie zou hier niet blij van worden? Heeft u een voorkeur voor ‘perfect fit’ brillen én een minimalistische look? Dan laat Rodenstock u met alle plezier kennismaken met de persoonlijke selectie Rodenstock brillen. Meer weten? Mocht u vragen hebben over deze campagne van Rodenstock, neem dan contact op met één van de accountmanagers Eyewear of de collega’s van de afdeling sales support via 050 – 544 1599

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4