De Opticien nr6-2022 Online

DE OPTICIEN NR 6 2022 25 BEURSNIEUWS MIDO IN EEN NIEUW JASJE Iedereen die minimaal één editie van MIDO heeft bijgewoond, ademt de unieke driedaagse beurs ‘vibe’: een soort creatieve en zeer positieve spanning die exposanten en bezoekers drijft om te genieten en in relatief korte tijd het beste te bereiken. De interactie tussen mensen en het zakendoen is nodig voor een product zoals een bril, of het nu een bril op sterkte is of een zonnebril, MIDO wil deze uitwisseling vergemakkelijken. AL MEER DAN VIJFTIG JAAR IS MIDO ‘THE PLACE TO BE’ WAAR DE HELE OPTIEKKETEN SAMENKOMT OM IDEEËN UIT TE WISSEL, PROJECTEN OP TE STARTEN, TOEKOMSTVISIES UIT TE WISSELEN EN ZAKEN TE DOEN. IN FEBRUARI 2023 START DE NIEUWE COMMUNICATIECAMPAGNE MET ALS CLAIM: “THE EYEWEAR STATE OF THE ART”, WAARDOOR ZE IN EEN NIEUW JASJE ZIJN GESTOKEN. COMMUNICATIECAMPAGNE Op 15 september werd de nieuwe communicatiecampagne gepresenteerd die in handen is van creatief directeur Max Galli en Mixer Group. De campagne is opgebouwd rond vier personen die tot 15 december elke maand worden onthuld en die de onderliggende principes van de MIDO-filosofie belichamen: eigentijdsheid, cultuur, mode en schoonheid. De nieuwe claim “The Eyewear State of the Art” bevestigt de leiderspositie van MIDO, de plaats waar het mogelijk is om getuige te zijn van het heden en de toekomst van brillen, dankzij de deelname van de hele wereldwijde toeleveringsketen. AWARDS De BeStore-award wordt uitgereikt door een internationale jury van experts aan de winkels die de beste winkelervaring bieden in de categorie ‘Design’ en de meest attente klantenservice in de categorie ‘Innovatie’. Voor de tweede keer wordt ook de Stand Up For Green-prijs uitgereikt, voor de meest duurzame stand in termen van aandacht voor milieu-impact en materiaalgebruik. Deze prijs werd vorig jaar gewonnen door de Good’s-stand van Piero Buono, vanwege zijn herbruikbare structurele elementen en materialen om de impact op het milieu te minimaliseren, ontworpen door Fransesco Stazio. MIDO 2023 Van 4 t/m 6 februari zullen op Fiera Milano Rho alle operators in de brillensector bijeenkomen, of het nu fabrikanten, distributeurs, kopers, vertegenwoordigers of exclusieve retailers zijn. Alle professionals uit de branche kunnen hun plaats reserveren op de 2023-editie van de langverwachte brillenshow. Meer informatie: Mido www.mido.com Instagram (@mido_exhibition), Facebook (@MIDOExhibition), Twitter (@MIDOExhibition) en Linkedin.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4