De Opticien nr6-2022 Online

INHOUD DE OPTICIEN NR 6 2022 4 PAG. 10 INTERVIEW Frank Tiesma is sinds maart 2020 verantwoordelijk voor Seiko op de Nederlandse markt. In zijn thuisstad Utrecht vertelt hij ons uitgebreid over zijn mooie uitdaging om Seiko op de Nederlandse optiekkaart te zetten. “Meerwaarde bieden voor de winkel, daar ligt de kracht van Seiko.” PAG. 14 COVERSTORY De leeftijd van veertig is niet langer de middelbare leeftijd. Mensen van veertig zijn nog steeds in de bloei van hun leven en zullen waarschijnlijk nog veertig jaar leven. Volgens Rogier van Hage van mark‘ennovy is het van groot belang dat de contactlenzen en het onderhoud bij de wensen van de klant aansluiten. PAG. 17 RODENSTOCK Rodenstock introduceert het “Ultimate Lightness” concept. Een serie monturen waarin draagcomfort en personaliseren centraal staan. Een opvallend ontwerp, gecreëerd met focus op eenvoud met moderne vormen en doordachte details, zijn de kenmerken van deze nieuwe serie. PAG. 22 CLEARVISION Eind vorig jaar is het bedrijf ClearVision Group opgericht, een nieuw initiatief van drie zelfstandige opticiens: Diederik van der Heijden (Optiek van Wely & Optiek van Dinther, Roosendaal), Tjalle Story (Ophof Opticiens & Audiciens, Hengelo) en Raymond Heunen (Heunen Opticiens, Beek en Geleen). 10 14 17 22

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4