De Opticien nr 6-2023 Online

DE OPTICIEN NR 6 2023 5 P. 36 J.F. REY INTRODUCEERT NIEUW CONCEPT J.F. Rey staat al vele jaren bekend als creatief designhuis welke de meest innovatieve concepten creëert, waarin design en functionaliteit naadloos samenkomen. Het designteam blijft trouw aan de herkenbare J.F. Rey signatuur, die altijd kleurrijk en stijlvol is. Dit wordt opnieuw geïllustreerd met de lancering van het nieuwe Sledge-concept. P. 39 BAUSCH + LOMB VIERT 170-JARIG BESTAAN Dit jaar markeert het 170-jarig bestaan van Bausch + Lomb. De geschiedenis van dit Amerikaanse bedrijf vindt zijn oorsprong in het jaar 1853, toen het werd opgericht door John Jacob Bausch. Vandaag de dag is het een van de oudste continu operationele bedrijven in de Verenigde Staten, een prestatie waar Bausch + Lomb met recht trots op is. P. 57 BEDRIJFSPROFIEL MARCOLIN Op maandag 6 november organiseerden Marcolin en Centrop een evenement voor alle leden van Centrop op een unieke locatie, Parc Broekhuizen in Leersum. De redactie van vaktijdschrift De Opticien kreeg de gelegenheid om deze prachtige locatie te bezoeken, waar we niet alleen de collecties bewonderden, maar ook in gesprek gingen met het team dat deze merken vertegenwoordigt. P. 62 NEUBAU EYEWEAR De nieuwe zonnebrillencollectie van NEUBAU EYEWEAR viert de schoonheid van het seizoen en toont het een diepe connectie met de natuur, zowel in het gebruik van materialen als in het kleurenpalet. Als uitbreiding op de speciale editie “Côte du Soleil” presenteren zich in totaal drie zonnebrillen als eigentijdse klassiekers met een vintage karakter. 36 57 62 39

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4