De Opticien nr 6-2023 Online

DE OPTICIEN NR 6 2023 57 BEDRIJFSPROFIEL ‘ONS BEDRIJF HEEFT JARENLANGE EXPERTISE IN DE OPTIEK EN BESTAAT UIT EEN HECHT TEAM’ Op maandag 6 november organiseerden Marcolin en Centrop een evenement voor alle leden van Centrop op een unieke locatie, Parc Broekhuizen in Leersum. Gedurende de dag kregen opticiens de kans om de nieuwste collecties van alle merken van Marcolin te ontdekken en vond de officiële lancering van het merk Zegna plaats. De redactie van vaktijdschrift De Opticien kreeg de gelegenheid om deze prachtige locatie te bezoeken, waar we niet alleen de collecties bewonderden, maar ook in gesprek gingen met het team dat deze merken vertegenwoordigt. Hoewel de collecties ongetwijfeld de aandacht verdienen, is het ook tijd om het team van Marcolin Nederland in de schijnwerpers te zetten. Lees verder op de volgende pagina ► Helma Kuipers De eerste persoon uit het Marcolin-team die we spreken, is Helma, Marketingmanager & Accountmanager bij Marcolin Nederland. Ze werkt al vijf jaar met veel passie voor het bedrijf. Als Marketingmanager verzorgt zij de aanvragen voor alle merken, zoals beeldmateriaal voor drukwerk of sociale media, marketingcampagnes en het organiseren van evenementen en beurzen. Als Accountmanager is ze verantwoordelijk voor MaxMara en Zegna in Zuid- en West-Nederland. "Ik ben bijzonder blij dat ik deze twee topmerken uit Italië mag vertegenwoordigen. MaxMara is een gevestigde naam op het gebied van kleding, en wint ook steeds maar aan populariteit met de monturen dankzij de opvallende vormen, elegantie en veelzijdigheid binnen de collectie. De stijlen variëren van minimalistisch tot edgy en bieden daarmee voor iedere vrouw een passende vorm. Mijn favoriete MaxMara is de MM5119_045 uit de nieuwe collectie, een pilotenmodel met geometrische vorm”, vertelt Helma enthousiast.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4