De Opticien nr6-2024 Online

DE OPTICIEN NR 6 2024 16 COVERSTORY STYLE22: PARTNERSCHAPPEN MET PASSIE EN PERSOONLIJKHEID ALS DRIJFVEREN In 2016 sloegen Magali Somers en Hans Zwijsen de handen ineen om hun gedeelde visie voor de optiekbranche werkelijkheid te maken met de oprichting van STYLE22. Wat begon met een passie voor exclusieve monturen en het creëren van waardevolle relaties met onafhankelijke opticiens, is inmiddels uitgegroeid tot een krachtige speler op de Europese optiekmarkt. STYLE22 biedt zorgvuldig geselecteerde, high-end merken waarmee onafhankelijke opticiens zich in de markt kunnen onderscheiden. “Vanaf het begin was ons doel helder”, vertelt Hans. “We wilden een bedrijf creëren dat verder gaat dan de traditionele leverancier en dat echt samenwerkt met opticiens, niet alleen als leverancier, maar als waardevolle partner.” Met een portfolio dat bestaat uit gevestigde distributeursmerken zoals MASUNAGA 1905, MASUNAGA│K三 en MASUNAGA MOC, evenals complementaire agentschappen in de Benelux voor l.a.Eyeworks, Lapima, L.G.R, Bevel en Weareannu, positioneert STYLE22 zich als een complete, vertrouwde partner voor opticiens. “We zijn ontzettend trots op ons diverse aanbod. Elk merk heeft unieke kenmerken die elkaar perfect aanvullen, waardoor we een breed scala aan klanten kunnen bedienen”, zegt Hans. Het bedrijf, dat zijn hoofdkantoor in Breda heeft, organiseert en beheert vanuit hier alle aspecten van klantenservice, distributie en marketing. “We willen uitmuntende service leveren, die de verwachtingen overstijgt”, vertelt Magali. “En het liefst met een persoonlijke touch – de klant moet zich écht gezien en gehoord voelen.” Hans Zwijsen en Magali Somers

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4