Fietszaken nr1-2025 Online

4 FIETSZAKEN NR 1 2025 INHOUD P.8 Voorbeschouwing B2B FESTIVAL De aanloop naar de derde editie van het B2B FESTIVAL is vol ingezet. Op 9 en 10 februari 2025 openen de deuren van wat de grootste editie tot nu toe belooft te worden. Met meer dan 150 exposanten in een nieuw onderkomen in Hal 1 van de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch. P.13 Terugblik Velofollies Op 17, 18 en 19 januari vond Velofollies weer plaats. Hier werden nieuwe trends, innovaties en alles wat met fietsen te maken heeft gepresenteerd door zo’n 320 standhouders. Daarnaast werden er workshops en lezingen georganiseerd. Waar beroepsvereniging Traxio Velo terugblikte op hoe de fietsensector het afgelopen jaar heeft gepresteerd en hoe fietsenwinkels zich optimaal kunnen voorbereiden op 2025. P.11 Cycling Media Het is geen geheim dat sociale media tegenwoordig een cruciale rol spelen bij het aantrekken van klanten en het opbouwen van merkbekendheid. We spraken met Wouter Nieboer, eigenaar van Cycling Media, over waarom social media essentieel zijn voor bedrijven en hoe hij fietsenwinkels helpt om online zichtbaar te zijn. P.25 Coverstory Het oer-Nederlandse familiebedrijf CyclOn bestaat dit jaar veertig jaar. In 2024 hebben ze het pand ernaast betrokken en hebben ze de productie- en magazijnruimte verdubbeld. “Er is een volledig nieuwe praktijkruimte ingericht voor cursussen voor de mechaniekers van onze klanten en de ploegen die we ondersteunen”, vertelt Paul Boers, eigenaar van CyclOn. 8 13 11 25

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4