HOORDETAIL NR 2 2024 10 GROOT INTERVIEW – VERENIGING GAIN GAIN GAAT MET NIEUWE BESTUURSLEDEN VOOR 100% TOEGANKELIJKE HOORZORG Maandenlang was het wat stiller rondom GAIN, de leveranciersvereniging van de hoorbranche in Nederland. Tot nu. In april werd het vernieuwde bestuur én een aangescherpte ambitie, die aansluit op de GAIN-missie, gepresenteerd: 100% toegankelijke hoorzorg, door te focussen op capaciteitsuitdagingen bij de audicien. De afgelopen maanden heeft GAIN dus zeker niet stil gezeten. De leden zijn zich met elkaar gaan beraden op een effectieve strategie met een vernauwde focus om hoorzorg voor iedereen toegankelijk te maken. Hoe ze dat gaan aanpakken? Dat bespreken we met de nieuwe bestuursleden Mirjam Jans (Country Lead bij GN Hearing) en Marvin Hoogerwerf (Sales Director bij Sonova). Om te zeggen ‘GAIN is terug van weggeweest’, zou geen recht doen aan de inzet van de GAIN-leden en het -bestuur de afgelopen periode. Er was al een mooie en solide basis neergezet voor GAIN, met duidelijke zichtbaarheid in de markt door onder andere efficiënte campagnes en het GAIN-event. De afgelopen maanden boog de vereniging zich over een effectieve aanpak om de hoorzorg naar een hoger niveau te tillen en te werken aan haar missie. Er vonden tevens bestuurswisselingen plaats. Op de persfoto zien we oudgedienden Kees van der Sluijs (FME), Richard Zoetemelk (WS Audiology), Mark van Dijk (Noizezz) en de nieuwe bestuursleden: Mirjam Jans (GN Hearing) en Marvin Hoogerwerf (Sonova). Foto ter illustratie Het nieuwe bestuur van Vereniging GAIN met v.l.n.r. Kees van der Sluijs, Richard Zoetemelk, Mirjam Jans, Marvin Hoogerwerf en Mark van Dijk
RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4