Hoordetail nr3-2020 Online

H o o r d e t a i l n r 3 2 0 2 0 14 X X X 65 jaar Van Boxtel hoorwinkels. Kun je een korte introductie geven over Van Boxtel en waar jullie voor staan? “Onsbedrijfbestaatalsinds1905,maarwezijn65jaargespecialiseerd in hoorzorg, vandaar dit jubileum. Wij hebben ons werk altijd gedaan vanuit de merkwaarden: Vertrouwd, Duidelijk, Deskundig en Gastvrij. Sinds 2010 maken we deel uit van het Deense bedrijf Demant, een wereldwijd toonaangevend bedrijf dat alle gebieden van hoorzorg bestrijkt: van hoortoestellen en hoorimplantaten tot diagnostische instrumenten en professionele hoorzorg. Het bedrijf werd in 1904 opgericht door Hans Demant, die vastbesloten was om zijn vrouw Camilla te helpen met haar gehoorverlies. Volgens het verhaal zag hij hoe een gehoorverlies haar totale leven beïnvloedde en begreep dat hij haar met een hooroplossing niet alleen haar gehoor terug gaf; hij gaf haar weer vertrouwen in het leven.” “Nu is het onze beurt om het leven van onze klanten te verbeteren. Wij gaan elke dag naar ons werk om meer mensen beter te laten horen. Dat is onze missie. Te veel mensen lopen rond met onbehandeld gehoorverlies. Het is wereldwijd één van de meest voorkomende gezondheidsproblemen. Dit willen we veranderen. We doen er alles aan om mensen bewust te maken van het belang van een hoortest als onderdeel van ons gezondheidsprogramma. We zijn er van overtuigd dat niets zo belangrijk is in ons leven als de mogelijkheid om te communiceren. Ik heb ook bij mijn eigen ouders meegemaakt hoe belangrijk het gehoor is om goed te kunnen blijven ‘meedraaien’ in de sociale omgeving. Het was leerzaam om de klantreis bij Van Boxtel samen met ze mee te maken. Nu zijn het goede ambassadeurs voor Van Boxtel, mooi om te zien. Binnen Demant spreken we niet voor niets over ‘Life- Changing Hearing Health’.” Paul Vondenhoff NA 65 JAAR IS VAN BOXTEL HOORWINKELS EEN GEVESTIGDE NAAM BINNEN DE HOORBRANCHE. EEN KETEN, INDERDAAD, MAAR WEL EENTJE MET EEN HEEL EIGEN KARAKTER. HET FAMILIEGEVOEL VAN HET VAN OORSPRONG BRABANTSE FAMILIEBEDRIJF LOOPT ALS EEN RODE DRAAD DOOR DE PLATTE ORGANISATIE. VAN BOXTEL HECHT VEEL WAARDE AAN PERSOONLIJKE HOORZORG, MAAR ER WORDT OOK BIJZONDER VEEL GEÏNVESTEERD IN DE MEDEWERKERS. HET RESULTAAT: EEN GROEIEND BEDRIJF MET BETROKKEN MEDEWERKERS DIE ZICH ELKE DAG INZETTEN VOOR DE SLECHTHORENDE BURGER. WE ONTMOETEN MANAGING DIRECTOR PAUL VONDENHOFF IN HET SERVICEKANTOOR IN WAARDENBURG, WAAR HET TEAM ZICH OPMAAKT VOOR EEN VERHUIZING NAAR EEN GROTERE RUIMTE. HIJ NEEMT ONS MEE IN HET VERHAAL ACHTER VAN BOXTEL HOORWINKELS; VANAF DE BEGINSELEN TOT AAN ZIJN POSITIEVE KIJK OP DE TOEKOMST. I n t e r v i e w “WE ZIJN DAN W vaak gezien al

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4