Hoordetail nr 3 2024 Online

HOORDETAIL NR 3 2024 46 KORT NIEUWS Met dat als uitgangspunt heeft Marcel een training ontwikkeld die audiciens helpt om beter de behoeften van klanten te achterhalen, waardoor meer klanten kiezen voor hoortoestellen die het meest optimaal passen bij hun persoonlijke situatie en hoorwensen. “Tijdens de vele intakes die ik als coach met audiciens mee heb mogen luisteren, heb ik twee elementen eruit gefilterd die impact hebben op het beslissingsproces van de klant. Audiciens met de beste resultaten op gebied van klanttevredenheid, conversie en omzet bereikten dit vaak door een goede structuur en gespreksvaardigheden tijdens de intake.” Intake gemakkelijker maken Met de juiste materialen en training kan vrijwel iedere audicien zichzelf verder ontwikkelen op het gebied van een goede structuur en gespreksvaardigheden, stelt Marcel. “Voor deze training heb ik in samenwerking met een Industrial Design Engineer materialen ontwikkeld die het voor de audicien gemakkelijker maakt om tijdens de intake met klant in gesprek te gaan en te achterhalen in welke situaties de klant problemen heeft en hoeveel hinder hij ervan ondervindt. Met de ontwikkelde tool kan de audicien daarna heel gemakkelijk laten zien welk type hoortoestel het meest geschikt is om weer zo optimaal mogelijk te horen en verstaan.” Geïnteresseerd in deze training? Kijk voor meer informatie op www.hoehethoort.nl. MARCEL POMPER VERTELT ‘HOE HET HOORT’ Met een passie voor kwalitatieve hoorzorg en meer dan dertig jaar ervaring in de branche, waarvan de laatste acht jaar als L&D specialist, is Marcel Pomper dit jaar gestart met de training Hoe Het Hoort. "Ik heb veel ervaring met het geven van trainingen aan audiciens en het ontwikkelen van concepten waarbij mijn focus ligt op klantgericht adviseren en het optimaliseren van conversie en omzet". De indrukwekkende geschiedenis en ontwikkeling van het bedrijf en de producten worden gekenmerkt door vele mijlpalen en baanbrekende uitvindingen. En dat wordt van 16 t/m 18 oktober flink gevierd met onder andere cocktails op de feestelijke stand van Dreve in de Hal 6. Het bedrijf nodigt de bezoekers hartelijk uit om deze mijlpaal met hen mee te vieren. Veel nieuwigheden te zien Dreve heeft veel in petto voor de beursbezoeker die een kijkje komt nemen bij Dreve. “We kijken echter niet alleen terug naar het verleden, maar kijken ook graag samen met u vooruit naar de toekomst! Spannende nieuwe producten, baanbrekende oplossingen en exclusieve specials wachten op u, zoals een jubileumaanbieding, felle siliconenkleuren, nieuwe oorstukken, gehoorbescherming en nog veel meer. Ons verkoopteam en productmanagement zijn alle dagen van de beurs aanwezig en staan klaar om u te ondersteunen. We kijken uit naar uw bezoek!” Meer informatie: Dreve Otoplastik GmbH Tel. +49 (0)2303 88070 www.otoplastik.dreve.de FEEST OP DE STAND VAN DREVE Dit jaar kijkt Dreve extra uit naar het EUHA-congres in Hannover. Het Duitse oorstukjeslaboratorium viert dit jaar namelijk het 75-jarige jubileum. Sinds de oprichting in 1949 als een klein tandtechnisch laboratorium, staat het familiebedrijf voor ‘Innovatie uit traditie’.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4