Hoordetail nr4 2018

H o o r d e t a i l n r 4 2 0 1 8 4 I n h o u d P. 14 COVERSTORY OTICON: HOORZORG IS GEZONDHEIDSZORG De innovaties in de markt zijn heel divers, maar waar zit nu de echte toegevoegde waarde voor de slechthorende cliënt? Binnen de branche komt er steeds meer bewustzijn dat het vinden van de best passende hooroplossing van groot belang is om andere (gezondheids-)problemen te voorkomen. Oticons stelling ´Hoorzorg is gezondheidszorg´ onderschrijft deze visie en daarmee de strategie die de fabrikant al langere tijd aanneemt. P. 10 INTERVIEW MET ROY PETERS & MARVIN HOOGERWERF Hoorprofessionals zullen de afgelopen weken veel over Phonak gesproken hebben naar aanleiding van de recente lancering van haar nieuwste product, Phonak Audéo Marvel. Sales Director Marvin Hoogerwerf en Marketing Manager Roy Peters vertellen over Phonak in de Nederlandse markt en de manier waarop zij als leverancier omgaan met nieuwe uitdagingen. P. 7 AANTAL HOORTOESTELGEBRUIKERS IN EUROPA NEEMT TOE Steeds meer mensen met gehoorverlies schaffen hoortoestellen aan, waarvan ook steeds meer twee gehoorapparaten gebruiken en de tevredenheid toeneemt. Dit werd aangetoond bij het vergelijken van de EuroTrak onderzoeken die sinds 2009 in een aantal Europese landen, waaronder Nederland, zijn uitgevoerd. 7 10 14

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4