Hoordetail nr4 2019 online

H o o r d e t a i l n r 4 2 0 1 9 4 I n h o u d P. 14 SPECSAVERS CLINICAL CONFERENCE Honderden opticiens, optometristen en audiciens verzamelden zich in het moderne Media Plaza in Jaarbeurs Utrecht en schoven aan bij een afwisselend programma van Specsavers met bekende gezichten uit de branche, maar zeker ook vernieuwende verhalen waarbij de professionals hun vak vanuit een andere invalshoek konden bekijken. P. 7 OPTITRADE AUDIOLOGIE MARATHON 2020 De Optitrade Audiologie Marathon 2020, op maandag 27 januari, belooft bijzonder inspirerend te worden. Het centrale thema is namelijk ‘toekomstbestendig ondernemen’. P. 10 GROOT INTERVIEW OTICON MEDICAL Als onderdeel van de Demant Holding weet Oticon als geen ander dat samenwerking leidt tot innovatie, waar uiteindelijk nog meer slechthorenden van kunnen profiteren. Want voor wie een hoortoestel geen uitkomst meer biedt, is de kenmerkende technologie van Oticon nu ook toegankelijk dankzij de oprichting van Oticon Medical in 2007. Product Specialist Serge Kriek vertelt ons alles over hoe Oticon Medical zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld tot specialist in botverankerde hoorsystemen en een groeiende speler in cochleaire implantaten. Zijn kersverse collega, de nieuwe Marketing Specialist van Oticon Medical Martijn Stroband, schoof aan. P. 18 COVERSTORY MASTERS OF BUSINESS DEVELOPMENT De manier waarop de audicien zijn of haar expertise gebruikt om de klant uiteindelijk de juiste keuze te laten maken, daar valt vaak nog veel te winnen. Hiervoor kunnen audiciens een beroep doen op de schat aan ervaring van Oliver von Borstel van Masters of Business Development, voor velen bekend als ‘de man met het strikje’. Hij vertelt ons over het trainingsprogramma dat hij speciaal voor audiciens ontwikkelde. 10 7 14

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4