Hoordetail nr4-2020 Online

13 H o o r d e t a i l n r 4 2 0 2 0 E U H A met de vertegenwoordigers. Op elke stand kun je via de chat een praatje maken, een presentatie bekijken of interessante informatie downloaden. Ook een aantal Nederlandse vertegenwoordigers verschenen met hun herkenbare avatar op de stands. Net als op het reguliere congres, was er ook voor de digitale variant een interessant lezingenprogramma opgesteld. Tot en met 8 november waren er maar liefst vijftien presentaties beschikbaar om te bekijken wanneer het je uitkwam. Vragen over de presentatie? Dan kon je aanschuiven bij de wekelijkse live-chats met de sprekers, elke week zaten er andere deskundigen klaar om alle vragen te beantwoorden. Al met al was het een bijzondere beurservaring dit jaar. Ondanks de goed verzorgde virtuele omgeving, hopen we natuurlijk dat we elkaar volgend jaar weer in Duitsland kunnen ontmoeten! Kijk voor meer informatie over EUHA op de vernieuwde website: www.euha.org Geen reis naar Hannover dit jaar, niet meer bijpraten op de stand of gezellig borrelen na een beursdag. Een bezoek aan de EUHA is voor velen een jaarlijks uitje om te zien wat er in de wereld van het horen gebeurt. Toch zijn positief verrast als we voor het eerst de virtuele aankomsthal ‘betreden’, waarbij we welkom worden geheten met een videoboodschap van voorzitter van de EUHA Beate Gromke. De strakke vormgeving en de tamelijk realistische beursomgeving wekken toch dat gezellige beursgevoel op. FUTURE FRIDAY Het inmiddels bekende concept ‘Future Friday’ was ook dit jaar verweven in het congresprogramma. Het vormde op 9 oktober de kick-off van de EUHA Digital Congress 2020. De virtuele ruimte van Digital Future Friday bood bedrijven uit de industrie de ruimte om bezoekers op de virtuele stand te verwelkomen en te praten over hun nieuwste productinnovaties en technologietrends. Het was mogelijk om te chatten met het team van het desbetreffende bedrijf, zelfs videobellen behoorde tot de opties. En waar je op de fysieke beurs een folder mee zou nemen, was het online mogelijk om brochures en factsheets te downloaden. Verder konden bezoekers diverse keynote lezingen over de toekomst van de hoorindustrie bij te wonen. DRIE BEURSHALLEN MET HERKENBARE STANDS Nadat het congres was afgetrapt met Future Friday, kon men tot en met 8 november inloggen op de website van EUHA Digital Congress. Om in contact te komen met interessante partijen uit de hoortoestellenindustrie, kon men drie virtuele beurshallen bezoeken met elk tien stands. Opvallend was hoe herkenbaar de stands van de welbekende bedrijven waren. Eenmaal ‘op bezoek’ op de stand, maakte je kennis NIEUWE UITSTRALING ÉN WEBSITE EUHA laat in een persbericht weten zijn innovatiekracht en zijn weg naar succes voor de komende jaren ‘visueel onderstrepen’. Daarom heeft de EUHA een nieuw logo gelanceerd en een nieuwe website die de positionering van de EUHA naar de toekomst weerspiegelt: een moderne uitstraling en een gebruiksvriendelijke website. Wandelen op een virtuele beurs: EEN TERUGBLIK OP EUHA DIGITAL CONGRESS 2020 HET JAAR 2020 HAD EEN BIJZONDER JAAR MOETEN WORDEN VOOR DE EUROPEAN UNION OF HEARING AID ACOUSTICIANS, BETER BEKEND ALS DE EUHA. UITGEREKEND DIT BIZARRE JAAR STOND NAMELIJK IN HET TEKEN VAN HET ZESTIGJARIGE BESTAAN VAN HÉT HOORTOESTELLENCONGRES VAN EUROPA. HET BEHOEFT GEEN UITLEG WAAROM HET FYSIEKE EVENT NIET DOOR KON GAAN, MAAR DE ORGANISATIE ZETTE ALLES OP ALLES OM ELKAAR ONLINE TE ONTMOETEN. DE HOORTOESTELLENINDUSTRIE MAAKTE ZICH DIT KEER NIET OP VOOR EEN CONGRESWEEKEND, MAAR VOOR EEN CONGRESMAAND: VAN 9 OKTOBER TOT EN MET 8 NOVEMBER. WE NAMEN UITERAARD EEN KIJKJE OP DE VIRTUELE BEURSVLOER VAN EUHA DIGITAL CONGRESS 2020.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4