Hoordetail nr4-2020 Online

H o o r d e t a i l n r 4 2 0 2 0 4 I n h o u d P. 14 HOORSTYLE Als je gehoor verslechtert als je nog maar dertig jaar oud bent, heeft dat natuurlijk een behoorlijke impact op je leven. Het gebeurde de 34-jarige Janneke Roozen. Op zoek naar raad en advies struinde ze het internet af, waar ze gek genoeg weinig verhalen van lotgenoten vond. Ze nam het heft in eigen hand en startte haar eigen lifestyleblog: Hoorstyle. 14 P. 10 GROOT INTERVIEW NOIZEZZ Het zal de meeste mensen niet ontgaan zijn. NOIZEZZ, specialist in gehoorbescherming en oorstukjes op maat, werd in februari 2020 failliet verklaard om vervolgens direct een doorstart te maken. Met de hulp van nieuwe investeerders heeft Haske Eshuis weer een veelbelovend toekomstperspectief voor NOIZEZZ. Hij nodigde vaktijdschrift Hoordetail uit om de nieuwe koers te presenteren. “NOIZEZZ is terug, sterker dan ooit”, aldus Haske. P. 8 KIND HOREN LANCEERT NIEUWE WEBSITE OVER BEENGELEIDING Ruim vijf jaar terug introduceerde KINDHOREN het online informatieportaal ‘beengeleiding.nl’. Missie: beengeleiding opnieuw onder de aandacht brengen van Audiologische Centra en KNO-artsen en audiciens betrekken in deze unieke audiologische markt. En natuurlijk brede informatie bieden aan slechthorenden met middenoorproblemen. Die missie wordt ondersteund door een compleet nieuwe website! P. 18 COVERSTORY PHONAK: HOOR GOED, VOEL JE GOED! Het is tijd dat we onze boodschap veranderen van ‘je hebt een hoortoestel nodig want je hoort niet goed’ naar een discussie over wat goed horen en hoorrevalidatie werkelijk voor een individu kunnen betekenen in de bredere context van gezond leven. Phonak wil voorop lopen in de wetenschappelijke discussie in deze industrie en helpen realiseren dat mensen tijdig in actie komen. Het zal dan ook terugkomen in de product- en marketingcampagnes van Phonak om professionals en eindgebruikers hieraan te blijven herinneren. 10 8

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4