Hoordetail nr4-2020 Online

H o o r d e t a i l n r 4 2 0 2 0 7 A w a r d s HEARING TECHNOLOGY INNOVATOR AWARDS™ UITGEREIKT HANS ANDERS UITGEROEPEN TOT 'BESTE WINKELKETEN VAN NEDERLAND' DE AMERIKAANSE WEBSITE HEARING HEALTH & TECHNOLOGY MATTERS! (HHTM), TOONAANGEVEND IN HET BRENGEN VAN NIEUWS UIT DE HOORINDUSTRIE, HEEFT IN OKTOBER OPNIEUW DE HEARING INNOVATOR AWARDS™ UITGEREIKT. DE AWARDS WORDEN GEZIEN ALS EEN ERKENNING VAN DE TECHNOLOGISCHE INNOVATIES DIE HET AFGELOPEN JAAR ZIJN GEPRESENTEERD. HANS ANDERS IS EIND SEPTEMBER TIJDENS HET RETAIL OUTLOOK EVENT UITGEROEPEN TOT ‘BESTE WINKELKETEN VAN NEDERLAND’ IN DE CATEGORIE ‘AUDICIENS’. VOLGENS DE NEDERLANDSE CONSUMENT IS HANS ANDERS DAARMEE DE BESTE WINKELKETEN VAN NEDERLAND OP HET GEBIED VAN HOORZORG. De uitreiking werd verdeeld over zes categorieën: hoortoestellen, luisterapparatuur, ondersteunende technologie en software, apparatuur, gehoorimplantaten en telehealth. Binnen elke categorie konden de leveranciers uit de industrie een gouden, zilveren of bronzen award bemachtigen. Op de genomineerde innovaties kon vanaf september dit jaar gestemd worden, dat werd dit jaar door maar liefst 15.000 keer gedaan. WINNENDE HOORTOESTELLEN EN IMPLANTATEN Het afgelopen jaar zijn er – ondanks de coronacrisis – weer een aantal innovatieve hoortoestelgeneraties gepresenteerd. Dit jaar kende HHTM de gouden award toe aan Livio Edge AI als het meest innovatieve hoortoestel van dit jaar. Phonak Paradise won de zilveren award, ReSound ONE de bronzen. In de categorie ‘Gehoorimplantaten’ kwam MED-EL als de grote winnaar uit de bus met een gouden award voor het CI Synchrony en de bronzen award voor het beengeleidingsimplantaat BoneBridge. Oticon Medical sleepte de zilveren award binnen voor het botverankerde geluidsprocessor Ponto 4. Alle winnaars van de Hearing Technology Innovator Awards™ zijn te vinden op de website: www.hearinghealthmatters.org De ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland Award wordt jaarlijks uitgereikt aan de winkelketen die binnen zijn categorie de hoogste waardering krijgt van de consument. Dit jaar gaven bijna 240.000 consumenten gehoor aan de oproep om uit meer dan 500 retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen. Daarbij beoordeelden ze retailers op prijs, assortiment, betrouwbaarheid, service en kwaliteit. PLUIM OP DE HOED “Deze prijs bewijst dat we -naast uitstekende oogzorg- ook de expertise in huis hebben om klanten de beste hoorzorg te leveren”, aldus Angeli Engels, directeur Audio van Hans Anders Nederland. “Ik ben extra blij met deze prijs omdat lang niet iedereen weet dat Hans Anders hoorzorg biedt, terwijl we dat al twintig jaar doen in onze winkels. Deze onderscheiding en onze nieuwe commercial met André van Duin en Plien van Bennekom brengen hier hopelijk snel verandering in.” Bart van den Nieuwenhof, CEO van de Hans Anders Groep voegt daar aan toe: “Vanwege de toenemende vergrijzing van de bevolking is de hoorzorgmarkt voor Hans Anders een belangrijke groeimarkt. Daarbij komt dat het steeds meer geaccepteerd is om tijdig een (vaak onzichtbaar) hoortoestel aan te schaffen. We zien de prijs als een erkenning van het feit dat Hans Anders in de afgelopen jaren veel tijd, energie en aandacht heeft geïnvesteerd in het verder verhogen van de kwaliteit van onze winkels en onze hoorzorg, die nu dus tot de beste van Nederland is gekozen. Dit is een dikke pluim op de hoed van onze audiciens.” Kijk voor meer informatie op www.hansanders.nl . Foto via Hearing Health & Technology Matters!

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4