Hoordetail nr4-2022 Online

HOORDETAIL NR 4 2022 23 VERNIEUWDE SOFTWARE De MedRx AWRC wordt geleverd met de geheel vernieuwde Studio Software. Deze software functioneert als een volledige audiologisch suite voor de hoorzorgprofessional, die geheel en eenvoudig aan de eigen voorkeuren aangepast kan worden. Het omvat de volgende standaard testmodules: • Audiometrie • Real Ear Measurement • Live Speech Mapping • Hearing Instrument Testing (HIT) • HLS/MHA Counselling tools • Tympanometrie • Video-otoscopie • Tinnometer (tinnitusmodule) • Optioneel: iVRA (Visual Reinforced Audiometry) NU OOK BESCHIKBAAR: MEDRX KIOSK Naast de MedRx AWRC, presenteert Diatec nu ook MedRx Kiosk: de (self-)screening en lead generation tool. De Kiosk kan ingezet worden in de winkel of praktijk, maar kan ook dienen als een leadgenerator voor de hoorzorgprofessional door de gehoortest bij een apotheker, opticien, huisarts of bijvoorbeeld drogist aan te bieden. Daarmee is Kiosk een zeer laagdrempelige manier om nieuwe klanten te werven en bespaart het de hoorzorgprofessional tijd om de klant te overtuigen van een uitgebreidere, audiologische meting. Het is mogelijk om de hoortest aan te bieden via een tablet in combinatie met een anti-diefstal standaard. De MedRx Kiosk wordt ook geleverd in de vorm van een speciaal ontworpen hoofdtelefoon die eenvoudig met de laptop of computer gekoppeld kan worden, waarna de gebruiker via de Kiosk software dezelfde screening kan uitvoeren als met de tablet oplossing. HOE WERKT HET? De klant krijgt via de tablet eerst een instructiefilmpje te zien over de test, waarna hij of zij deze uitvoert. De klant vult vervolgens zijn persoonlijke gegevens in, zodat de audicien of audioloog de mogelijkheid heeft om contact op te nemen als de resultaten daar aanleiding toe geven. De hoorzorgprofessional krijgt namelijk via de cloud (HearingBI) een overzicht van alle klanten die getest zijn, waar mogelijk potentiële klanten tussen zitten. Ook worden de testresultaten naar de klant zelf verstuurd via e-mail en het mogelijk om alle Kiosk screeningsresultaten vanuit HearingBI naar de Noahdatabase te exporteren. Dit maakt de opvolging met betrekking tot de klant overzichtelijker en efficiënter. De test begint als de klant de eerste toon gaat beoordelen en stopt na de laatste frequentie. Beide oren worden na elkaar getest. De hoorzorgprofessional heeft zelf de controle over hoeveel frequenties hij de klant laat testen. Wanneer de gehele test is afgerond, krijgt de klant direct de gegevens via de mail. De resultaten worden vereenvoudigd weergegeven en kunnen worden aangevuld met een advies van de hoorzorgprofessional om wel of niet actie te ondernemen. De klant krijg één van de volgende resultaten zien: • Rode oren als het resultaat van de test verder onderzoek vereist en een afspraak bij een professional gewenst is; • Oranje oren als het resultaat van de test niet direct zorgelijk is, maar er wel aanleiding is om het gehoor verder te onderzoeken; • Groene oren als de meetresultaten prima zijn, eventueel aangevuld met advies voor het dragen van gehoorbescherming om het gehoor gezond te houden. MedRx presenteert eveneens een geheel nieuwe Diagnostic Integration feature in HearingBI. Deze feature stelt de gebruiker in staat om alle audiologische data, kalibratie data, apparatuur data (model, serienummers, enz) vanuit de Studio en/of Kiosk software te exporteren naar HearingBI. Hier heeft de gebruiker dan een volledig overzicht van alle data en KPI’s, wat natuurlijk interessant kan zijn voor data-analyse, marketingcampagnes, audits, enzovoorts. Voor meer informatie over de nieuwe MedRx AWRC, MedRx Kiosk en alle andere producten van MedRx kunt u terecht bij Diatec, distributeur van onder andere MedRx in de Benelux. Bekijk de website www.diatec-diagnostics.nl, email naar info-nl@diatec-diagnostics.nl of bel +31 (0)20-5455786. De draadloze MedRx AWRC kan worden opgeladen in het laadstation

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4