Previous Page  3 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 44 Next Page
Page Background

C

o l o f o n

e n

D

e

V

i s i e

Vakblad voor de totale bakkersbranche.

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen, The Netherlands

Telefoon: +31 (0)24 3 246146

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.nbtmagazine.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

GPmedia BV

Postbus 10000

2300 Turnhout (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Coen de Jager (hoofdredacteur)

c.dejager@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Verkoopleider: Gerdo van de Peppel

g.peppel@gpmedia.nl

Media-adviseurs:

Bert de Vries,

b.devries@gpmedia.nl

Emiel Bruning,

e.bruning@gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en uit­

gevoerd conform de Regelingen voor het

Advertentiewezen, gedeponeerd ter griffie

van de Arrondissementsrechtbanken en bij

de Kamers van Koophandel.

NBT Magazine heeft het HOIKeurmerk.

Dit betekent dat de oplage is

gegarandeerd en gecontroleerd.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland

24,-

(excl. 6% BTW)

Losse verkoop

5,70

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Telefoon: +31 (0)24 3 246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Fotografie:

Maaike van Esch

Druk:

PRinterface

ISSN:

1872-9363

© Copyright 2017

Niets uit deze uitgave mag worden ver-

veelvoudigd en/of openbaar gemaakt door

middel van druk, fotokopie microfilm of

welke andere wijze dan ook, zonder voor-

afgaande toestemming van de uitgever.

NBT Magazine besteedt de grootst mogelij-

ke aandacht aan de juistheid van de infor-

matie die in het vaktijdschrift wordt opge-

nomen. Fouten zijn echter niet volledig uit

te sluiten. De uitgever en de auteurs zijn

dan ook op geen enkele wijze verantwoor-

delijk voor schade, van welke aard ook,

die is ontstaan als gevolg van handelingen

en/of beslissingen die gebaseerd zijn op de

bedoelde informatie.

TweemaandelijksVaktijdschrift - Erkenningsnummer (P708168)

Vakblad voor de totale bakkersbranche

|

Mei 2017

|

18e jaargang no.2

|

Prijs

10,50

MODUCELOVEN

MAAKT NAAM IN

DE BAKKERSBRANCHE

nbt magazine

Fotoverslag

BAKKERSVAK

2017

Voor de allerlaatste keer hebben we een Bakkersvak-editie in Autotron Rosmalen

gehad en wat hebben we genoten. Bakkersvak was ook dit jaar weer een geweldig

sfeervolle beurs, waar de gehele branche haar beste beentje voor zette om twee dagen

lang bezoekers te verrassen, te inspireren en te motiveren. Ook als exposant hebben

wij Bakkersvak wederom als zeer plezierig ervaren.

Vooral de laagdrempeligheid maakt Bakkersvak zo’n succesvolle beursformule. In een

ongedwongen sfeer en met open stands kunnen bezoekers zich op hun gemak ori-

ënteren. Dat verspreid over twee dagen dan ook nog eens bijna achtduizend mensen

de moeite nemen om naar Rosmalen te reizen, bewijst het succes van Bakkersvak. En

natuurlijk kon er volop geproefd, geroken en beleefd worden!

Proeven, ruiken, beleven: het is niet eens zozeer iets dat je alleen verwacht op een

beurs, maar ook in een winkel. Zo was ik onlangs bij Bakkerij Victor Driessen in Den

Haag en daar draait alles om het product en beleving. Victor is een erkend vakman

en heeft onlangs ook zijn eigen broodverbetermiddel op de markt gebracht, puur en

alleen omdat het zijn brood beter maakt en hij er voor wil zorgen dat ieder brood

beter smaakt. Ik kan u uit eerste hand vertellen dat het brood van Victor langer vers

bleef en de smaak geweldig was. Tijdens Bakkersvak is aan maar liefst zeshonderd

bezoekers een proefmonster van het broodverbetermiddel (Tjed) uitgedeeld, dus

wellicht heeft u al ervaren of het uw brood ook beter maakt. Anders zou ik zeggen,

benader Victor toch eens om u een sample te sturen.

Zo zijn er natuurlijk nog veel meer introducties geweest die tijdens Bakkersvak wer-

den gepresenteerd. Wat toch steeds duidelijker naar voren komt, is dat de economie

aantrekt en het vertrouwen terugkeert. Investeren is weer een optie voor heel veel

bedrijven en dat merk je in de hele branche. Tijdens Bakkersvak wordt er georiënteerd,

maar ook bedrijven merken dat de vraag groeit. Beko Techniek heeft bijvoorbeeld de

laatste maanden aangegrepen om de interne organisatie te herpositioneren en te aan

te passen om in te spelen op de groei die ingezet is. Al met al hele goede voortekenen

en laten we hopen dat de positiviteit die nu heerst, nog heel lang aan blijft houden.

Veel leesplezier met deze nieuwe uitgave van NBT Magazine!

Hoofdredacteur NBT Magazine

c.dejager@gpmedia.nl

De Visie

Coen de Jager

NB T M

a g a z i n e

n r

2 2 0 1 7

3

‘INVESTEREN IS WEER EEN OPTIE

VOOR HEEL VEEL BEDRIJVEN’