NBT magazine nr2-2020 Online

NB T M a g a z i n e n r 2 2 0 2 0 20 N i e u w s SÜDBACK PAST BEURSOPZET AAN ROYAL STEENSMA LANCEERT VOLLEDIG NIEUWE WEBSITE VOOR VEEL BEDRIJVEN IN DE BAKKERIJ-INDUSTRIE BETEKENT DE CORONACRISIS HELAAS OOK EEN ONZEKER TOEKOMSTPERSPECTIEF. ZEKER NA DEZE PERIODE ZULLEN BEURZEN EEN IDEAAL PLATFORM ZIJN EN EEN INSPIRATIEBRON VOOR NIEUWE IDEEËN, CONCEPTEN EN PRODUCTEN. SÜDBACK VINDT PLAATS VAN 17 T/M 20 OKTOBER 2020 IN MESSE STUTTGART EN GAAT HAAR BEURSOPZET WAT AANPASSEN OM TE VOLDOEN AAN DE VERANDERENDE SITUATIE. ROYAL STEENSMA HEEFT HAAR WEBSITE VOLLEDIG VERNIEUWD EN UITGEBREID. DE LOOK & FEEL IS COMPLEET ANDERS: VEEL MEER BEELDEND, MEER PASSEND BIJ WAAR HET BEDRIJF NU STAAT. DE SITE NAVIGEERT VERDER VEEL GEMAKKELIJKER, STEEKT SIMPELER EN LOGISCHER IN ELKAAR EN IS OVERZICHTELIJKER. BEZOEKERS VINDEN NU VEEL SNELLER WAT ZE ZOEKEN, ZONDER VEELVULDIG TE MOETEN KLIKKEN. DAT LAATSTE WAS EEN UITDAGING, GEZIEN HET UITGEBREIDE ASSORTIMENT DAT ROYAL STEENSMA ALS TOTAALLEVERANCIER VOOR DE BAKKER IN HUIS HEEFT. "We kijken uit naar de südback in de herfst. De voorbereidingen zijn in volle gang. We hebben vertrouwen in de toekomst", zegt Anne-Kathrin Müller, südback-projectmanager. Om echter de onzekerheden dit jaar te gebruiken en een zekere mate van voorzichtigheid bij bedrijven weg te nemen, wordt het beursconcept dit jaar dus aangepast. "Om te allen tijde te kunnen reageren op ongeplande veranderingen en om ervoor te zorgen dat de doorgang kan vinden, reorganiseren we momenteel het halconcept", aldus Müller. “Dit jaar gaan we hal 5, de Oskar Lapp Hall (hal 6), hal 7, de Alfred Kärcher Hall (hal 8) en de Paul Horn Hall (hal 10) gebruiken. Hal 9 wordt niet gebruikt. Door deze wijziging behoudt südback de halconstellatie over twee gangen van het beurscentrum. Deze halopstelling bevordert een circulerende bezoekersstroom op het beursterrein en is flexibel voor südback in de toekomst.” Meer informatie: www.suedback.de Handig is verder de zoekfunctie die aan de site is toegevoegd, net als de printfunctie voor de recepten. Wie de recepten bekijkt, ziet ook meteen dat de vormgeving veel meer visueel is gemaakt ten opzichte van de oude site. Ook is er een duidelijk onderscheid gemaakt in doelgroepen: bakkers/professionals en retailers. De site is tenslotte naast het Nederlands, ook te lezen in het Duits en Engels. VERBETERTIPS Surf snel naar www.steensma.com en ervaar de nieuwe website zelf! Komt u nog verbeterpuntjes tegen of heeft u tips en suggesties voor verdere upgrading, dan horen ze dat bij Royal Steensma graag. Stuur uw reactie naar marketing@steensma.com . Inzenders worden beloond met het jubileumboek dat vorig jaar is gemaakt vanwege het 180-jarig bestaan van Royal Steensma.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4